Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Mlekovita - gigant na rynku mleczarskim

7 maja 2010
Doskonałe wyniki  jakie odnotowywała Mlekovita w ciągu 1-go kwartału br roku w stosunku do roku 2009 pozwalają  z optymizmem patrzeć w przyszłość. Zasadniczym czynnikiem mającym wpływ na uzyskanie wysokiego wzrostu przychodów ze sprzedaży była realizacja założonej strategii rozwoju. Zaowocowała ona ponad  32% wzrostem przychodów w stosunku do roku ubiegłego, 22% wzrostem skupu mleka, a także znacznym zwiększeniem zatrudnienia.

- Wyniki osiągnięte w I kwartale 2010 r. są dla nas satysfakcjonujące. Cieszymy się  z rezultatów, jakie udało nam się wygenerować w obliczu istniejącej sytuacji na rynku. Jesteśmy przekonani, że podejmowane działania gwarantują silną i stabilną  pozycję Mlekovity jako lidera na  rynku mleczarskim. Wyniki pierwszego kwartału oznaczają bez wątpienia bardzo obiecujący początek roku. – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Mlekovita.

Prezes Zarządu obok zadowalających wyników przedstawił także elementy przewagi konkurencyjnej , oraz uzasadnił jej  pozycję na rynku.

Mlekovita to firma, która wie co znaczy być numerem 1:

    * 1 której marka jest najbardziej wartościową marką na rynku mleczarskim;
    * 1 która wytwarza ponad 300 produktów;
    * 1 której produkty aż w 5 kategoriach są numerem 1 na rynku (mleko pasteryzowane, sery miękkie solankowe, sery twarde dojrzewające, mleko smakowe, masło);
    * 1 i jedyna która produkuje masło klarowane;
    * 1 i jedyna na Podlasiu produkująca lody na skalę przemysłową;
    * 1 której produkty regionalne ZAKOPIAŃSKIE SPECJAŁY dostępne są  w sprzedaży na terenie całego kraju;
    * 1 która posiada najwięcej w branży patentów oraz produktów chronionych świadectwem nadanym przez Urząd Patentowy;
    * 1 w branży która zdobyła najwięcej nagród i wyróżnień dla swoich produktów      i marki;
    * 1 która uzyskuje od lat największą dynamikę przychodów w branży;
    * 1 na rynku która stworzyła własną sieć dystrybucji hurtowej i detalicznej;
    * 1 która wdrożyła zintegrowany system zarządzania jakością (ISO 22000 (HACCP), ISO 9001, ISO 14001);
    * 1 której aż 4 zakłady posiadają uprawnienia na eksport produktów do Federacji Rosyjskiej;
    * 1 która eksportuje najwięcej produktów mleczarskich poza granice naszego kraju .

Na sukces Mlekovity w sposób widoczny przekładają się nowości wprowadzone na rynek  w 2010 roku, wśród których znajdują się:

    * serki topione w kubeczkach do smarowania. Występują w pięciu wyrazistych wariantach smakowych: Mazdamer, Cheddar, Gouda, Gouda z ziołami, Gouda z pieprzem. Opakowania nowych serków o gramaturze 150 g są wygodne, mają nowy kształt i charakteryzują się atrakcyjną szatą graficzną.
    * serki WIEJSKIE POLSKIE o nowych owocowych smakach w dwudzielnych kubeczkach. Nowe serki to doskonały pomysł na śniadanie, bardzo smaczny    i sycący, idealne dla tych, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez czegoś słodkiego. W mniejszej części dwudzielnego kubeczka znajdują się złociste, pachnące brzoskwinie z marakują (jedyny taki smak serka wiejskiego na rynku) lub truskawki, a w większej świeży ziarnisty twarożek w delikatnej, pasteryzowanej śmietance.
    * serek wiejski POLSKI lekki - ziarnisty twarożek w delikatnej, pasteryzowanej śmietance, gotowy do spożycia bezpośrednio po otwarciu opakowania,  o niskiej 3% zawartości tłuszczu. Zawiera mniej kalorii niż serek wiejski POLSKI tradycyjny, a przy tym wyśmienicie smakuje.
    *  najbardziej Wypasione mleko w Polsce  w innowacyjnym i funkcjonalnym opakowaniu – 500 ml. Mniejsze opakowanie świetnie nadaje się dla tych, którym brak czasu na codzienne zakupy oraz idealne dla osób starszych lub samotnych. Doskonałe do spożycia w podróży – tym bardziej, że kartonik zaopatrzony jest w nakrętkę – dzięki której mleko można w wygodny sposób pić bezpośrednio z kartonika. Nowe mleko Wypasione jest odpowiedzią na kształtujący się trend rynkowy w kierunku zdrowych i naturalnych produktów oraz ekonomicznych porcji.

    * Serek homogenizowany Darek naturalny, który  polecany jest wszystkim, którzy poszukują zdrowej, smacznej przekąski.  Wyróżnia się delikatnym, kremowym smakiem oraz  brakiem sztucznych barwników i konserwantów. Nowość  Mlekovity   to prawdziwa uczta dla podniebienia. Wyśmienity zarówno na słodko jak i słono. Doskonale smakuje z tostami, idealny  jako deser, składnik sałatek owocowych oraz dressingów. Tworzy  znakomite zestawienie z wiosennymi warzywami.


POWIĄZANE

Prezes Krajowej Rady Izb Rolniczych Wiktor Szmulewicz wystąpił 28 października 2...

Obecnie ponad 90% konsumentów robi przynajmniej niektóre zakupy spożywcze w prom...

Podczas nadchodzącej 15. edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa, które odbędą ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę