Dla miłośników markowych ciuchów możliwość ich kupna taniej o 30% do 70% to nie lada okazja. Zwłaszcza, że nie jest to krótkotrwała promocja, ale przecena trwająca cały rok – teraz również w Internecie.
W maju Fashion House Outlet Centre – największa w kraju sieć sklepów typu Outlet, uruchomiła nową stronę internetową. Pod adresem www.fashionhouse.pl internauci znajdą informacje o tym, czym jest outlet - formuła jeszcze mało popularna w naszym kraju. Będą mogli wybrać się w wirtualną podróż po funkcjonującym już od roku centrum outletowym Fashion House w Sosnowcu oraz zapytać o aktualną ofertę w każdym z 46 sklepów działających w centrum.
Strona internetowa Fashion House będzie dla wielu osób pierwszym kontaktem z formą sprzedaży typu outlet. Chcemy, aby nasz klient już zanim do nas przyjedzie wiedział, dlaczego markowe towary znanych producentów kupuje taniej o 30 do 70 procent przez cały rok oraz mógł sprawdzić, czy produkty jego ulubionego producenta dostępne są w naszym centrum. Ci klienci, którzy nasz sklep już znają będą mogli na stronie internetowej lub zamawiając newsletter do swojej skrzynki e-mailowej, uzyskać informacje o aktualnych ofertach i imprezach – mówi Anna Kalfas, marketing manager w sosnowieckim Fashion House.
Mieszkańcy Warszawy i Trójmiasta na stronie www.fashionhouse.pl zobaczą, jak będą wyglądały centra outletowe w Gdańsku i w Warszawie, które już pod koniec roku otworzą w tych miastach swoje podwoje dla miłośników znanych marek butów oraz eleganckiej i sportowej odzieży.
Serwis skierowany jest również do potencjalnych najemców oraz osób szukających obecnie ciekawej pracy na Śląsku, w Gdańsku lub w Warszawie. Autorem koncepcji i wykonawcą witryny Fashion House jest katowicka agencja interaktywna Aptus.