W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej.
W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów promocyjnych oraz spotów sponsorskich, w prasie kolorowej i w Internecie. Przewiduje także zwiększenie obecności marki w social media oraz blogosferze, a także promocję produktu w sklepach w całej Polsce (ekspozycja produktu, materiały POS, akcje samplingowe). Do promocji Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej zostali zaproszeni także ambasadorzy marki Olewnik.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki do skali ogólnopolskiej przez pryzmat jej unikalnej filozofii i wartości, które stały się podstawą do tworzenia doskonałych wędlin. Kampania wizerunkowo-produktowa pozwoli przedstawić ZM Olewnik jako rodzinną firmę z tradycjami, w której receptury i pasja przyrządzania przekazywane są z pokolenia na pokolenie.
„Jesteśmy podekscytowani ruszającą kampanią naszej marki. Staraliśmy się pokazać w niej czym jest tradycja i prawdziwa pasja w przyrządzaniu dobrych wędlin. Dzięki doskonałej pracy całego zespołu, udało się stworzyć film, który przemawia do widza i emanuje subtelnością” – mówi Jacek Ziąbski, Dyrektor Marketingu firmy Olewnik.
Za projekty graficzne oraz komunikację PR odpowiada agencja XRS. Kreację filmu przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.