Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na wykonawcę kolejnej odsłony kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku". W jej ramach przewidziano m.in. działania media relations, współpracę z blogerami i organizację debat eksperckich.
Zamówienie przygotowane przez KUPS podzielono na trzy odręnbne zadania: dwa dotyczą emisji telewizyjnych materiałów promujących spożycie owoców i warzyw oraz kampanię radiową z okazji Dnia Soku. Trzecie zadanie dotyczy przygotowania badań konsumenckich, organizacji debat eksperckich, współpracy z mediami, blogerami, ekspertami i celebrytami oraz działań w mediach społecznościowych. Koszt realizacji tego zadania, wraz z wynagrodzeniem wykonawcy, nie może przekroczyć 355 tys. zł netto. Całkowity budżet programu, który będzie realizowany od października 2014 do września 2015 roku, to 852 tys. zł netto.
Konkurs jest dwuetapowy. W pierwszym organizator oceni spełnienie kryteriów formalnych. W drugim nastąpi prezentacja ofert agencji, które zostały zakwalifikowane. Przy ocenie ofert będą stosowane następujące kryteria: koszty działań bezpośrednich (30 proc. pkt.), wynagrodzenie oferenta (10 proc.), doświadczenie oferenta (10 proc.) i rozwiązania kreatywne (50 proc.).