A_TSW_2026_950

Konsumenci pod ochroną

14 grudnia 2007
Dzięki niej ujednolicono prawo w całej Wspólnocie. Z badań wynika, że Europejczycy mają problemy z nachalnymi działaniami marketingowymi firm, nieuczciwymi sprzedawcami i dochodzeniem swoich praw.

Zdaniem przedstawicieli brytyjskiego biura ochrony konsumentów, unijne prawo daje im nowe możliwości - bardziej restrykcyjne kontrole produktów i ich producentów. Nieuczciwe promocje w hipermarketach, wprowadzanie w błąd co do ceny i jakości towaru, czy brak możliwości zwrotu produktów zakupionych przez Internet nie powinny mieć już miejsca - ocenia unijna komisarz do spraw ochrony konsumentów. Co ważne, pokrzywdzeni przez nieuczciwych handlowców mogą dochodzić swoich praw.


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę