- „5 x dziennie warzywa i owoce” złożony przez Stowarzyszenie - Krajowa Unia Producentów Soków.
To program edukacyjny skierowany na rynek polski. Jego celem jest zwiększenie popytu na świeże warzywa i owoce oraz soki poprzez budowanie świadomości grup docelowych o walorach zdrowej, racjonalnej diety oraz podkreślanie potrzeby spożywania 5 razy dziennie warzyw i owoców jako optymalnej dawki.
Kampania zaplanowana na okres 2 lat, obejmuje dwie grupy docelowe:
- kobiety w wieku 25-45 lat, odpowiedzialne za dobór właściwych składników codziennej diety rodziny, oraz
- dzieci w wieku 7-13 lat, grupy, u której kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych jest szczególnie istotne.
W ramach kampanii zaproponowano reklamę telewizyjną w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, reklamę w prasie kobiecej i lifestylowej - w formie advertoriali oraz innych niestandardowych form, która stanowić będzie uzupełnienie i wzmacniać przekaz reklamy telewizyjnej. Prócz reklamy
w mediach stworzony zostanie serwis internetowy z informacjami na temat zdrowego odżywania, optymalnej dziennej dawki owoców i warzyw, przepisy kulinarne, forum eksperckie itp. Istotnym elementem promocji trendu spożywania owoców i warzyw będą działania z zakresu public relations. Działania te skierowane będą zarówno do mediów, jako ważnego środowiska opiniotwórczego, a także do wyodrębnionych w ramach projektu grup docelowych. Uruchomienie działań będzie możliwe po podpisaniu umowy,
co będzie miało miejsce na przełomie września i października br.