Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Kobiety decydują o tym, co kupuje rodzina

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', to głównie kobiety decydują o tym, co, gdzie i za ile kupuje rodzina. Dlatego deweloperzy centrów handlowych powinni o tym pamiętać, planując nowe obiekty lub przebudowując stare.
- Wraz ze wzrostem poziomu edukacji, możliwości zatrudnienia i dochodów oraz rosnącą rolą społeczną i ekonomiczną, konsumentki wymagają szerszego wyboru i lepszej jakości dóbr oraz usług - to wniosek z raportu firmy DTZ "Kobieta na zakupach, czyli jaki potencjał nabywczy drzemie w kobiecie".
Z badań wynika, wynika, że to konsumentki - a nie mężczyźni - podejmują decyzję lub mają zdecydowany wpływ na przynajmniej 64 proc. decyzji zakupowych we wszystkich kategoriach nabywczych. Ponadto od 51 do 69 proc. odwiedzających galerie handlowe stanowią właśnie kobiety.
Wyróżniają dwa rodzaje konsumentek odwiedzających galerie handlowe: to tzw. aspirująe singielki i kobiety będące matkami.


POWIĄZANE

Producenci żywności zyskują teraz dostęp do narzędzia, które maksymalizuje wydaj...

Produkcja cukru w Republice Południowej Afryki w sezonie 2024/25 ma spaść o 3 pr...

Węgry sprawują prezydencję w Radzie do grudnia 2024 r. włącznie a tekst ten będz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę