A_TSW_2026_950

Kobiety decydują o tym, co kupuje rodzina

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', to głównie kobiety decydują o tym, co, gdzie i za ile kupuje rodzina. Dlatego deweloperzy centrów handlowych powinni o tym pamiętać, planując nowe obiekty lub przebudowując stare.
- Wraz ze wzrostem poziomu edukacji, możliwości zatrudnienia i dochodów oraz rosnącą rolą społeczną i ekonomiczną, konsumentki wymagają szerszego wyboru i lepszej jakości dóbr oraz usług - to wniosek z raportu firmy DTZ "Kobieta na zakupach, czyli jaki potencjał nabywczy drzemie w kobiecie".
Z badań wynika, wynika, że to konsumentki - a nie mężczyźni - podejmują decyzję lub mają zdecydowany wpływ na przynajmniej 64 proc. decyzji zakupowych we wszystkich kategoriach nabywczych. Ponadto od 51 do 69 proc. odwiedzających galerie handlowe stanowią właśnie kobiety.
Wyróżniają dwa rodzaje konsumentek odwiedzających galerie handlowe: to tzw. aspirująe singielki i kobiety będące matkami.


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę