Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Jedzenie w modelu subskrypcyjnym

18 grudnia 2014
,,Puls Biznesu'' poinformował, że firma Cud Miód Box, założona przez Joannę i Krzysztofa Świtońskich, co miesiąc wysyła do klientów paczkę-niespodziankę z produktami spożywczymi od polskich producentów. Ten nietypowy pomysł na biznes zdaje się dopiero raczkować w Polsce - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Cud Miód Box działa w modelu subskrypcyjnym. Klient płaci miesięczny abonament (69 zł razem z kosztami przesyłki; 192 zł w przypadku abonamentu na 3 miesiące; 374 zł za abonament półroczny), przy czym aż do otwarcia paczki nie wie, co dostanie w zamian.
Idea boksów subskrypcyjnych trafiła do Polski z Zachodu. Przykładowo, w USA w podobny sposób zamówić można nie tylko produkty spożywcze, ale też kosmetyki, zabawki dla dzieci czy gadżety dla osób zainteresowanych grami komputerowymi. W naszym kraju pojawiają się podobne inicjatywy, o nazwach takich jak Be Glossy, Shinybox, Fishbox czy Pyszna Paczka.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę