A_BIO_AGRO_950

Jedzenie w modelu subskrypcyjnym

18 grudnia 2014
,,Puls Biznesu'' poinformował, że firma Cud Miód Box, założona przez Joannę i Krzysztofa Świtońskich, co miesiąc wysyła do klientów paczkę-niespodziankę z produktami spożywczymi od polskich producentów. Ten nietypowy pomysł na biznes zdaje się dopiero raczkować w Polsce - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Cud Miód Box działa w modelu subskrypcyjnym. Klient płaci miesięczny abonament (69 zł razem z kosztami przesyłki; 192 zł w przypadku abonamentu na 3 miesiące; 374 zł za abonament półroczny), przy czym aż do otwarcia paczki nie wie, co dostanie w zamian.
Idea boksów subskrypcyjnych trafiła do Polski z Zachodu. Przykładowo, w USA w podobny sposób zamówić można nie tylko produkty spożywcze, ale też kosmetyki, zabawki dla dzieci czy gadżety dla osób zainteresowanych grami komputerowymi. W naszym kraju pojawiają się podobne inicjatywy, o nazwach takich jak Be Glossy, Shinybox, Fishbox czy Pyszna Paczka.


POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę