biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Jaka smaczna konferencja...

11 sierpnia 2012
Jak podała FAMMU/FAPA, Komisja Europejska zaaprobowała nowe programy wspierające unijne produkty, w tym promocję unijnych owoców i warzyw zarówno na unijnym, jak i na rynkach trzecich. Między innymi przyjęty został program, o który występowały dwa kraje łącznie - Belgia i Holandia, promujący owoce na terenie Danii, Belgii oraz Niemiec. Programem promocyjnym objęta została konkretna odmiana gruszek - odmiana Konferencja, a program wspierający ten owoc potrwa mniej więcej od lata bieżącego roku do połowy 2015 roku - przez kolejne trzy lata.

Łączna wartość trzyletniej kampanii opiewa na sumę ponad 1,8 mln euro, przy czym dokładnie połowę - 903,0 tys. euro sfinansuje budżet unijny, a drugą połowę dwie organizacje - holenderska i belgijska, zgłaszające ten program. Naczelnym celem nowej kampanii jest wzrost konsumpcji gruszek we wspomnianych krajach, w tym zwłaszcza konkretnie odmiany Konferencji poprzez zaprezentowanie jej szczególnych walorów smakowych.



POWIĄZANE

Odszkodowania dla rolników często są zaniżone (i są coraz rzadsze). Jak bronić s...

Co szóste jajo kurze, które jest przedmiotem światowego handlu, pochodzi z Polsk...

Uruchomienie w Szwecji spółki do obsługi rynków skandynawskich i start sprzedaży...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę