Pierwszy Portal Rolny uczestniczy w promocji jabłka na symbol narodowego sukcesu. Polska jako kraj rolniczy powinna być utożsamiana z produktem, który daje nam matka natura. Holandia ma swoje tulipany, Francja sery i szampana, Włochy makaron a Polska? A Polska ma swoje piękne, soczyste, zdrowe jabłka. Naszemu krajowi potrzebny jest pozytywny aspekt wizerunkowy z którym będziemy się mogli identyfikować.
Jabłko obecne jest w naszym życiu od najmłodszych chwili aż do późnej starości. Jest tematem wierszy, piosenek, anegdot. Każdy rolnik, czy osoba mieszkająca na wsi po założeniu ogródka zasadza jabłonie. Dlaczego? Bo czy jest coś piękniejszego niż kwitnące drzewa jabłoni, a później obserwowanie rosnących i zmieniających kolory jabłuszek?
Poniżej zamieszczamy prezentację przygotowana przez Ad Rem Fundacje Wspierania Komunikacji Marketingowej w której znajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje, aby móc wziąć udział w promocji tego (nie)zwykłego owocu.
prezentacja |
prezentacja |