Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Innowacja w szklance soku

27 września 2005

Firma Emig, producent soków, nektarów i napojów owocowych wprowadził nowy produkt. Unikalny smak wyróżnia go spośród wielu dostępnych na rodzimym rynku. Pierwsze napoje trafiły już do rąk konsumentów.

Ocean Spray - taką nazwę nosi nowy produkt – jest dostępny w trzech smakach. Czy charakterystyczny słodko-cierpki smak trafi w gusta smakowe konsumentów? Już wiadomo, że dzięki zawartości żurawiny amerykańskiej będzie bogaty w wiele witamin. Działania antybakteryjne unikatowego składnika napoju przyczynią się do wzmocnienia organizmu człowieka. Producent zakłada, że regularne spożywanie produktu będzie pomocne w leczeniu wielu chorób, takich jak: zapalenie dróg moczowych, schorzenia układu krążenia, choroby wrzodowej.

Emig Sp. z o.o. jest częścią brytyjskiej grupy Gerber Foods Holdings, lidera wśród producentów soków, nektarów i napojów owocowych w Europie. Rocznie Grupa produkuje 1 miliard 500 milionów litrów soków. W Polsce firma zajmuje się wytwarzaniem soków, nektarów oraz napojów pod własną marką sieci, tzw. Private Labels. Aby zaspokoić wszystkie potrzeby klienta, Emig stawia na wysoką jakość swoich produktów.

- Swoim klientom możemy zagwarantować sok zgodny z wymogami przyjętego w większości krajów europejskich Kodeksu Praktyki AIJN. Spełniamy wszystkie wymagane w naszym kraju normy, posiadamy certyfikat HACCP – mówi Ewa Podolska, dyrektor finansowy Emig Sp. z o.o.

W przypadku produktów tzw. private labels istnieje obawa, co do jakości wyrobów. - W naszym przypadku takie obawy nie mają uzasadnienia. Produkowane przez nas soki nie ustępują swoimi właściwościami markowym produktom. Są systematycznie badane, i nigdy nie sformułowano zastrzeżeń co do ich jakości - podkreśla Ewa Podolska.

Produkty Emig powstają w wyposażonym w nowoczesne linie technologiczne zakładzie w Kozietułach. Firma produkuje głównie soki o smakach pomarańczowym, jabłkowym, grejpfrutowym, czarnej porzeczki i pomidorowym. – Surowce potrzebne do produkcji soków dostępne na rynku polskim pozyskujemy od krajowych dostawców. Jedynie koncentraty owoców cytrusowych importujemy. Nasze soki nie zawierają konserwantów - mówi Ewa Podolska.

Produkty Emig można dostać w sieciach dyskontowych: Carrefour, Plus, Tesco, Ahold, Biedronka, Leader Price, Lidl i innych. Od początku funkcjonowania na polskim rynku, tj. od 1998 roku spółka notowała wysoką dynamikę sprzedaży. Średnio rocznie była ona wyższa w stosunku do roku poprzedniego o 20%. W tym roku Emig planuje przekroczyć 100 mln litrów wyprodukowanych soków i napojów.

Dynamiczny rozwój spółki został uhonorowany statuetką Gazeli Biznesu.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę