Firma Emig, producent soków, nektarów i napojów owocowych wprowadził nowy produkt. Unikalny smak wyróżnia go spośród wielu dostępnych na rodzimym rynku. Pierwsze napoje trafiły już do rąk konsumentów.
Ocean Spray - taką nazwę nosi nowy produkt – jest dostępny w trzech smakach. Czy charakterystyczny słodko-cierpki smak trafi w gusta smakowe konsumentów? Już wiadomo, że dzięki zawartości żurawiny amerykańskiej będzie bogaty w wiele witamin. Działania antybakteryjne unikatowego składnika napoju przyczynią się do wzmocnienia organizmu człowieka. Producent zakłada, że regularne spożywanie produktu będzie pomocne w leczeniu wielu chorób, takich jak: zapalenie dróg moczowych, schorzenia układu krążenia, choroby wrzodowej.
Emig Sp. z o.o. jest częścią brytyjskiej grupy Gerber Foods Holdings, lidera wśród producentów soków, nektarów i napojów owocowych w Europie. Rocznie Grupa produkuje 1 miliard 500 milionów litrów soków. W Polsce firma zajmuje się wytwarzaniem soków, nektarów oraz napojów pod własną marką sieci, tzw. Private Labels. Aby zaspokoić wszystkie potrzeby klienta, Emig stawia na wysoką jakość swoich produktów.
- Swoim klientom możemy zagwarantować sok zgodny z wymogami przyjętego w większości krajów europejskich Kodeksu Praktyki AIJN. Spełniamy wszystkie wymagane w naszym kraju normy, posiadamy certyfikat HACCP – mówi Ewa Podolska, dyrektor finansowy Emig Sp. z o.o.
W przypadku produktów tzw. private labels istnieje obawa, co do jakości wyrobów. - W naszym przypadku takie obawy nie mają uzasadnienia. Produkowane przez nas soki nie ustępują swoimi właściwościami markowym produktom. Są systematycznie badane, i nigdy nie sformułowano zastrzeżeń co do ich jakości - podkreśla Ewa Podolska.
Produkty Emig powstają w wyposażonym w nowoczesne linie technologiczne zakładzie w Kozietułach. Firma produkuje głównie soki o smakach pomarańczowym, jabłkowym, grejpfrutowym, czarnej porzeczki i pomidorowym. – Surowce potrzebne do produkcji soków dostępne na rynku polskim pozyskujemy od krajowych dostawców. Jedynie koncentraty owoców cytrusowych importujemy. Nasze soki nie zawierają konserwantów - mówi Ewa Podolska.
Produkty Emig można dostać w sieciach dyskontowych: Carrefour, Plus, Tesco, Ahold, Biedronka, Leader Price, Lidl i innych. Od początku funkcjonowania na polskim rynku, tj. od 1998 roku spółka notowała wysoką dynamikę sprzedaży. Średnio rocznie była ona wyższa w stosunku do roku poprzedniego o 20%. W tym roku Emig planuje przekroczyć 100 mln litrów wyprodukowanych soków i napojów.
Dynamiczny rozwój spółki został uhonorowany statuetką Gazeli Biznesu.