Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Hiszpania: zmniejszają opakowania produktów, nie zmieniają ceny

25 września 2012
Informacyjna Agencja Radiowa podała, że hiszpańskie supermarkety dostosowują się do trwającego od ponad 4 lata kryzysu. Nie obniżają jednak cen produktów tylko zmniejszają ich opakowania.
Mini dezodoranty, szampony, proszki do prania czy kawa - niemal wszystkie hiszpańskie supermarkety oferują produkty pierwszej potrzeby w mniejszych niż dotąd opakowaniach. Sprzedawcy twierdzą, że mają one największe powodzenie pod koniec miesiąca, kiedy brakuje pieniędzy. „Mają dobre ceny. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza teraz, kiedy jest nam ciężko" - zapewnia klientka supermarketu.
Do tego wiele sklepów dzieli produkty nie pod względem kategorii tylko ceny. A na półkach coraz więcej miejsca zajmują tańsze własne wyroby, niż znane marki. Te, żeby nie wypaść z rynku, wróciły do sposobów sprzed lat. Wprowadzają mniej kosztowne opakowania i zamieszczają w prasie kupony uprawniające do zakupu produktów po niższych cenach.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę