Helios – nowa marka owoców w syropie na polskim rynku
3 kwietnia 2009
Rynek przetworów owocowych w Polsce jest zapełniony dużą ilością różnych produktów. Jednak mimo silnej konkurencji krajowej, Grupa Helios - hiszpański producent marmolady, konfitur, ketchupu oraz owoców smażonych planuje wejście na polski rynek. Firma hiszpańska chce znaleźć swoją niszę wśród przetworów opartych na owocach w syropie.
Cenione na rynku hiszpańskim owoce w zalewie syropowej o smakach: wiśniowym, brzoskwiniowym oraz jabłkowym z dodatkiem zdrowego błonnika, witaminy C oraz dodatku karmelu będą sprzedawane najpierw w mniejszych sklepach wyspecjalizowanych w przetworzonych produktach owocowych w Trójmieście, w Łodzi oraz Krakowie.
Firma hiszpańska zamierza sprowadzić partię próbną w ilości 40 ton owoców w syropie na początku września 2009 roku.
Produkt będzie sprzedawany w słoikach o pojemności 300 oraz 600 gramów.