A_BIO_AGRO_950

Helios – nowa marka owoców w syropie na polskim rynku

3 kwietnia 2009
Rynek przetworów owocowych w Polsce jest zapełniony dużą ilością różnych produktów. Jednak mimo silnej konkurencji krajowej, Grupa Helios - hiszpański producent marmolady, konfitur, ketchupu oraz owoców smażonych planuje wejście na polski rynek. Firma hiszpańska chce znaleźć swoją niszę wśród przetworów opartych na owocach w syropie.
Cenione na rynku hiszpańskim owoce w zalewie syropowej o smakach: wiśniowym, brzoskwiniowym oraz jabłkowym z dodatkiem zdrowego błonnika, witaminy C oraz dodatku karmelu będą sprzedawane  najpierw w mniejszych sklepach wyspecjalizowanych w przetworzonych produktach owocowych w Trójmieście, w Łodzi oraz Krakowie.
Firma hiszpańska zamierza sprowadzić partię próbną w ilości 40 ton owoców w syropie na początku września 2009 roku.
Produkt będzie sprzedawany w słoikach o pojemności 300 oraz 600 gramów.


POWIĄZANE

Rosnąca presja zmian klimatycznych oraz potrzeba ograniczenia stosowania chemii ...

Fumigacja zboża to jedna z kluczowych metod ochrony przed szkodnikami i pleśniam...

Jak pogodzić rosnącą presję regulacyjną, malejącą liczbę substancji czynnych, oc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę