A_BIO_AGRO_950

Helios – nowa marka owoców w syropie na polskim rynku

3 kwietnia 2009
Rynek przetworów owocowych w Polsce jest zapełniony dużą ilością różnych produktów. Jednak mimo silnej konkurencji krajowej, Grupa Helios - hiszpański producent marmolady, konfitur, ketchupu oraz owoców smażonych planuje wejście na polski rynek. Firma hiszpańska chce znaleźć swoją niszę wśród przetworów opartych na owocach w syropie.
Cenione na rynku hiszpańskim owoce w zalewie syropowej o smakach: wiśniowym, brzoskwiniowym oraz jabłkowym z dodatkiem zdrowego błonnika, witaminy C oraz dodatku karmelu będą sprzedawane  najpierw w mniejszych sklepach wyspecjalizowanych w przetworzonych produktach owocowych w Trójmieście, w Łodzi oraz Krakowie.
Firma hiszpańska zamierza sprowadzić partię próbną w ilości 40 ton owoców w syropie na początku września 2009 roku.
Produkt będzie sprzedawany w słoikach o pojemności 300 oraz 600 gramów.


POWIĄZANE

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę