Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Handel: atrakcyjni seniorzy

5 stycznia 2016
Puls Biznesu poinformował, że producenci żywności przyglądają się rynkowi produktów dla seniorów. Wprowadzenie produktów dedykowanych specjalnie osobom starszym zapowiadają między innymi Nestle i Agros Nova.
Zdaniem Moniki Kolano-Wysokińskiej, seniorzy, definiowani jako osoby w wieku 50+, to coraz bardziej atrakcyjna grupa konsumentów. Nieduże dotąd zainteresowanie tą grupą to efekt między innymi mitu biednego emeryta. Tymczasem, według badań Millward Brown, w 2030 roku grupa ta będzie stanowić aż 45 proc. polskiego społeczeństwa. Seniorzy, w coraz większym stopniu stają się grupą o odpowiedniej sile nabywczej.
W Europie Zachodniej są już produkty dla takich osób: kosmetyki, kolekcje ubrań, żywność funkcjonalna, a nie tylko preparaty witaminowe czy leki, jak obecnie w Polsce.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę