Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Guillaume Duverdier nowym Prezesem Zarządu Związku Browary Polskie

19 czerwca 2015
Na mocy uchwały Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie, z dniem 2 czerwca nowym Prezesem organizacji został Guillaume Duverdier, który zastąpił na tym stanowisku Tomasza Bławata. 

Od listopada 2013 r. Guillaume Duverdier sprawuje funkcje Prezesa Zarządu Grupy Żywiec S.A. Z Grupą HEINEKEN jest związany od marca 2000 r. kiedy objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju sprzedaży w Brasseries HEINEKEN we Francji. Później sprawował kolejne funkcje w strukturach międzynarodowych, koncentrując się na rozwoju sprzedaży i produkcji. Do Polski przeniósł się z Egiptu, gdzie pełnił obowiązki prezesa Al Ahram Beverages Company, związanej z Grupą HEINEKEN. Swoja karierę zawodową Guillaume Duverdier rozpoczął w Procter and Gamble, gdziew latach 1994 – 2000 zajmował kolejne stanowiska w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjamiz klientami.

- Rynek piwa w Polsce jest już dojrzały, nasycony i bardzo konkurencyjny, a wśród Polaków rośnie grupa nie tylko entuzjastów piwa, ale również wymagających konsumentów. W tych okolicznościach kluczowymi zadaniami dla Związku, którego przewodnictwo obejmuję, będzie działanie na rzecz promocji kultury picia piwa oraz odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji, aby zapewnić zrównoważony wzrost kategorii – powiedział Guillaume Duverdier.

Nowy Prezes wyraził także zamiar dalszego rozwijania współpracy i dialogu ze wszystkimi środowiskami powiązanymi z branżą.   

***

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie jest organizacją, która skupia największych producentów piwa w Polsce. Reprezentuje członków w relacjach z administracją rządową i samorządową, organizacjami pozarządowymi oraz społecznymi. W swoje zadania statutowe Związek ma także wpisane prowadzenie działalności ukierunkowanej na propagowanie odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu oraz podejmowanie i wspieranie inicjatyw edukacyjnych w tym zakresie.

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego jest członkiem europejskiej organizacji piwowarów The Brewers of Europe (Browary Europejskie), która zrzesza stowarzyszenia branżowe z 27 krajów Unii Europejskiej oraz Norwegii, Szwajcarii i Turcji. Jako członek The Brewers of Europe, Związek Pracodawców Browary Polskie jest aktywnym uczestnikiem stworzonego przez Komisję Europejską w czerwcu 2007 roku Forum Alkohol i Zdrowie, będącego platformą współpracy i dialogu pomiędzy producentami, organizacjami rządowymi i pozarządowymi na arenie europejskiej.

Związek jest członkiem Rady Reklamy, organizacji odpowiadającej za samoregulację w dziedzinie reklamy w Polsce. Działa na rzecz podnoszenia standardów komunikacji marketingowej poprzez promowanie dobrych wzorców oraz piętnowanie nieetycznych i nieuczciwych przekazów reklamowych. System samoregulacji opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, dokumencie opracowanym wspólnie przez przedstawicieli trzech grup tworzących rynek reklamowy w Polsce: reklamodawców, agencje reklamowe i media. Kodeks Reklamowy Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego  w Polsce Browary Polskie został dołączony jako aneks nr 1 (Standardy Reklamy Piwa) do Kodeksu Etyki Reklamy.


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę