A_BIO_AGRO_950

Francuscy winiarze szykują strategię marketingową

22 lipca 2005

Francuscy winiarze szykują strategię marketingową na najbliższe lata. Chcą odzyskać swoją pozycję na rynku, która w ostatnim czasie znacznie osłabła. 300 producentów spotkało się, by rozmawiać o odbudowie francuskiego przemysłu winiarskiego.

Zdaniem producentów potrzebne są silne marki, które będą jego najlepszą wizytówką. Winiarze z południa już rozpoczęli promocję swoich trunków. Przeznaczyli aż 400 tysięcy butelek na degustacje dla turystów odwiedzających ich region. Ruszają także na podbój nowych rynków, Skandynawii i Kanady.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę