Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Firma BASF otrzymała nagrodę ,,Dostawcy Roku 2012'' przyznawaną przez koncern General Motors

3 grudnia 2015
Już po raz dziewiąty w ciągu ostatnich 11 lat firma BASF otrzymała na-grodę „Dostawcy Roku” od koncernu General Motors (GM). Podczas dorocznej ceremonii, która odbyła się 13 marca w Muzeum Historii Afro-Amerykańskiej im. Charlesa H. Wright’a, w imieniu Działu Powłok firmy BASF nagrodę odebrali Beate Ehle, Prezes Rozwoju Rynku i Biznesu BASF na Amerykę Północną oraz Joe Schmondiuk, wiceprezes Global Accounts BASF Corporation.

„Jesteśmy zaszczyceni tym, że po raz kolejny zdobyliśmy uznanie marki GM. Świadczy to o dużym zaangażowaniu i zdolnościach naszego zespołu oferu-jącego innowacyjne rozwiązania odpowiadające potrzebom GM” – skomento-wała Ehle.

„Korporacja General Motors jest dla firmy BASF kluczowym partnerem w przemyśle samochodowym. Cieszymy się z możliwości wspomagania jej pod-czas wprowadzania na rynek produktów takich jak Cadillac XTS oraz Cadillac ATS w 2012 roku.” – powiedział Schmondiuk.

Dział Powłok firmy BASF zapewnia koncernowi GM połączenie przetwórstwa nowoczesnych farb z technologiami i barwnikami posiadającymi specjalne właściwości. Firma BASF oferuje producentom samochodowym szeroki wa-chlarz rozwiązań kolorystycznych i zdolności rozwojowych, które pozwalają na poprawę produktywności i stopnia ekologiczności.

„Dzięki swojemu poświęceniu i zaangażowaniu przekraczającemu stawiane jej oczekiwania w zakresie innowacyjności, firma BASF pomogła osiągnąć zna-czący sukces GM w 2012 roku dostarczając wysokiej jakości produkty i usługi na czas , tworząc wyjątkową wartość.” – podsumował Grace Lieblein, wice-prezes Działu Zakupów i Łańcucha Dostaw GM Global. „Cieszymy się z wy-różnienia firmy BASF, którą uważamy za dostawcę światowej klasy.”

Cykl konkursów „Dostawca Roku” GM rozpoczął się w 1992 roku. Każdego roku międzynarodowy zespół składający się z kadry należącej do sektorów zaopatrzenia, inżynierii, jakości, produkcji i logistyki wybiera zdobywcę nagro-dy „Dostawcy Roku”. Zwycięzcy reprezentują światowej klasy liderów w za-kresie jakości, technologii, ceny i obsługi.

O dziale Rozwiązań dla Przemysłu Motoryzacyjnego firmy BASF

Przemysł motoryzacyjny jest jedną z kluczowych branż firmy BASF. Obroty osiągają tutaj poziom 15% całkowitej sprzedaży w Grupie. Jako jeden z wiodą-cych dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego w branży chemicznej, firma BASF postrzegana jest przez producentów samochodowych, dostawców oraz na rynku wtórnym jako wiarygodny i kompetentny partner. Dzięki silnej pozycji w Europie, Afryce, Ameryce Płn i Płd, a także Azji firma BASF jest w posiadaniu międzynarodowej sieci przemysłowej. Opracowuje i dostarcza materiały funk-cjonalne, a także rozwiązania dla pojazdów produkowanych obecnie oraz w przyszłości. BASF dostarcza szeroką gamę produktów do zastosowań w prze-myśle motoryzacyjnym. Od konstrukcyjnych tworzyw sztucznych, pianek poliu-retanowych i specjalistycznych, powłok i dodatków paliwowych do katalizato-rów, materiałów akumulatorowych, barwników, smarów syntetycznych, chło-dziw, płynów hamulcowych aż po chemikalia dla skór i tkanin. Sprzedaż w przemyśle motoryzacyjnym w 2012 roku wyniosła 9,5 mld euro. Więcej informa-cji na temat Rozwiązań dla Przemysłu Motoryzacyjnego firmy BASF uzyskać można pod adresem internetowym: www.basf.com/group/chemistry-in-daily-life/mobility.


BASF w Polsce

Przedstawicielstwo firmy BASF w Polsce otwarto w 1992 r. Obecnie firma za-trudnia w kraju około 280 pracowników, a w 2011 r. jej obroty w Polsce wyniosły 685 milionów euro. Na rynku polskim BASF sprzedaje chemikalia, tworzywa sztuczne, środki ochrony roślin, lakiery oraz produkty chemii budowlanej. W Polsce działają trzy zakłady produkcyjne firmy BASF: dwa w Śremie w pobliżu Poznania (systemy poliuretanowe, produkty chemii budowlanej) i jeden w My-ślenicach w pobliżu Krakowa (domieszki do betonu). Firma BASF dużo inwestu-je w działalność związaną ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.

W 2011 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie otwarto laboratorium che-miczne, którego BASF jest wyłącznym partnerem. Co roku odwiedza je około 6 000 dzieci (głównie klasy szkolne). W 2012 r. firma BASF prowadzi w polskich mediach kampanię wizerunkową pod hasłem: „Tworzymy chemię, która łączy”



POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę