MERCOSUR1

Eko-promocja

31 października 2006

Jeszcze w tym roku w Hiszpanii ruszy kampania promująca żywność ekologiczną.

Propagowanie eko-żywności ma dotyczyć głównie rodzimego rynku, bo jak wynika ze statystyk aż 90% organicznej produkcji, to towar eksportowy. Hiszpański rząd wyda na kampanię ponad 2 miliony euro. Najpopularniejsze produkty ekologiczne, to wino, oliwa z oliwek, owoce i sery.


POWIĄZANE

Wczoraj, Tomasz Ognisty, wiceprzewodniczący NSZZ RI Solidarność był przesłuchiwa...

W ostatnich latach mamy coraz częściej do czynienia z nietypową pogodą. Łagodne ...

Brazylijski gigant mięsny JBS inwestuje w rynek jaj konsumpcyjnych poprzez nabyc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę