Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

EFRWP zaprasza do Jasionki

4 marca 2015
W pierwszych dniach marca 2015 roku Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) rozpoczyna realizację drugiej edycji  kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” na bilbordach. Jak udało się nam dowiedzieć wielkoformatowe plakaty będą widoczne w całej Polsce w 345 lokalizacjach m.in. na terenie Warszawy, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Katowic czy Sosnowca .
W trakcie kampanii prowadzone będą działania tj. warsztaty kulinarne, konkursy oraz działania reklamowe, w ramach których program obecny jest na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie.  Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
- Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej, jakości. Tak,  aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania w sklepie  – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI
 Program pt. „Gwarancja jakości QAFP” to kampania realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), obejmująca działania  o charakterze informacyjnym, dotyczące wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego wyprodukowanych w oparciu o zasady Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). System QAFP, funkcjonuje od roku 2009, jako uznany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi krajowy system jakości żywności i sukcesywnie rozwija się, zarówno pod kątem liczby certyfikowanych uczestników, jak i asortymentu objętego znakiem QAFP. Czas trwania kampanii przewidziany jest na okres 36 miesięcy, od  4 lutego 2014 roku do 3 lutego 2017 roku.
Celem głównym kampanii pt. „Gwarancja jakości QAFP” jest poinformowanie
o walorach wysokojakościowego kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin sygnowanych znakiem QAFP.
Kampania jest realizowana w ramach mechanizmu „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych” administrowanego przez Agencję Rynku Rolnego. Łączny budżet programu wynosi  2 999 952,03 EUR i jest finansowany w 50%  ze środków UE, a w 30% z budżetu krajowego. Pozostałe 20%, stanowiące wkład własny, pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.


.

 

POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę