W pierwszych dniach marca 2015 roku Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) rozpoczyna realizację drugiej edycji kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” na bilbordach. Jak udało się nam dowiedzieć wielkoformatowe plakaty będą widoczne w całej Polsce w 345 lokalizacjach m.in. na terenie Warszawy, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Katowic czy Sosnowca .
W trakcie kampanii prowadzone będą działania tj. warsztaty kulinarne, konkursy oraz działania reklamowe, w ramach których program obecny jest na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie. Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
- Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej, jakości. Tak, aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania w sklepie – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI
Program pt. „Gwarancja jakości QAFP” to kampania realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), obejmująca działania o charakterze informacyjnym, dotyczące wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego wyprodukowanych w oparciu o zasady Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). System QAFP, funkcjonuje od roku 2009, jako uznany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi krajowy system jakości żywności i sukcesywnie rozwija się, zarówno pod kątem liczby certyfikowanych uczestników, jak i asortymentu objętego znakiem QAFP. Czas trwania kampanii przewidziany jest na okres 36 miesięcy, od 4 lutego 2014 roku do 3 lutego 2017 roku.
Celem głównym kampanii pt. „Gwarancja jakości QAFP” jest poinformowanie
o walorach wysokojakościowego kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin sygnowanych znakiem QAFP.
Kampania jest realizowana w ramach mechanizmu „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych” administrowanego przez Agencję Rynku Rolnego. Łączny budżet programu wynosi 2 999 952,03 EUR i jest finansowany w 50% ze środków UE, a w 30% z budżetu krajowego. Pozostałe 20%, stanowiące wkład własny, pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
.
7407812
1