A_BIO_AGRO_950

E-sklepy tracą przez negatywne opinie klientów

18 grudnia 2014
Jak podał ,,Puls Biznesu'', internetowe sklepy za krytyczne komentarze publikowane w sieci płacą utratą klientów.
Ponad 36 proc. konsumentów przyznaje, że gdy nie jest zadowolona z usług e-sklepu wystawia mu w internecie negatywną opinię i odradza tam zakupy - wynika z badania serwisu Opineo.pl.


Jak informuje Puks Biznesu takie komentarze w sieci zwykle są nasycone emocjami i bardziej niż same słowa przemawiają do wyobraźni internautów, a to już prosta droga do utraty klientów i spadku liczby transakcji. Wg badania Opineo.pl aż 3/4 konsumentów pod wpływem negatywnych opinii zrezygnowało z zakupów w e-sklepie.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę