A_BIO_AGRO_950

E-handel działkami

5 stycznia 2016
Oferty kupna lub sprzedaży działki zamieszczone w internecie przekonują bardziej niż autorytet pośredników nieruchomości czy też tradycyjnej prasy - stwierdza "Puls Biznesu".
Jak wynika z badań UnitedCast Entertainment, ponad połowa Polaków zamieści takie ogłoszenie w sieci. W tym 37 proc. wybierze wyspecjalizowane serwisy aukcyjne, a 16 proc. portale wielobranżowe.
Jednocześnie z internetu i usług pośrednika skorzysta 39 proc. ankietowanych. Tylko 15 proc. zamieści ogłoszenie w prasie .
Dziś pierwszym źródłem informacji o poszukiwanych towarach jest sieć - mówi prawnik dr Artur Krzykowski. Jak dodaje, wiedza tam zaczerpnięta często jest impulsem do podjęcia decyzji o zakupie nieruchomości gruntowych.
Jednak zaufanie do popularnych portali nie powinno być przesadne - większość z nich nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Jak ostrzega Krzykowski, wiele regulaminów stanowi, że portal nie bierze udziału w transakcjach - w uproszczeniu: jest jedynie wystawą, gdzie swoje towary pokazują sprzedający i to z nimi, a nie z serwisem, zawieramy umowę.



POWIĄZANE

Organizacje rolnicze, środowiskowe i związkowe ostrzegają przed umową, która pod...

Organizacje rolnicze wzywają instytucje UE do jasnych zasad finansowania, elasty...

Każdy rolnik jest w stanie wymienić co najmniej kilka marek ciągników, które cie...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę