Już tylko kilkanaście dni ( do 31 .03.2013 r.) pozostało do rozstrzygnięcia II edycji organizowanego przez De Heus konkursu Dystrybutor na Medal”.
Celem konkursu jest stworzenie spójnego systemu oceny efektów pracy dystrybutorów, co w konsekwencji przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju sieci dystrybucji produktów De Heus.
Na potrzeby konkursu „Dystrybutor na medal” stworzyliśmy specjalne logo, które nawiązuje do tematyki sportów drużynowych, w szczególności biegu sztafetowego. Logo w sposób symboliczny przedstawia najważniejszy moment biegu, a mianowicie gest przekazania pałeczki sztafetowej kolejnemu zawodnikowi. W naszym konkursie, podobnie jak w biegu sztafetowym, kluczowe znaczenie mają takie zasady jak: współdziałanie, współzależność i współzawodnictwo. Są to też trzy idee, które firma De Heus za pośrednictwem tego konkursu chciałaby wzmacniać w relacjach z dystrybutorami – informuje De Heus
Konkurs „Dystrybutor na medal”, jego obecna i kolejne edycje mają dać możliwość porównania się z dystrybutorom na tle osiągnięć innych. Jego celem jest wprowadzenie elementu współzawodnictwa na różnych terenach, w różnych warunkach i wśród różnych klientów. Każdy dystrybutor to inna drużyna sztafetowa, ale nasz wspólny cel, to: być zawsze pierwszym na mecie.
Obok głównych nagród Złotego, Srebrnego i Brązowego Dystrybutora na Medal w tej edycji konkursu organizatorzy wprowadzili trzy nagrody specjalne za Debiut Roku, Sklepy Paszowe oraz sprzedaż produktów z linii Animki, a także nagrody dla mniejszych dystrybutorów, za aktywność w odpowiednich segmentach ilościowych.
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się w pierwszej połowie 2013 roku.