Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Dwa dni dla dystrybucji ze Złotym Talentem

28 sierpnia 2006

W dniach 18-19 września, podczas targów Polagra-Food 2006 w Poznaniu, odbędzie się cykl spotkań dla przedstawicieli sieci handlowych, właścicieli sklepów, menedżerów lokali gastronomicznych, producentów, hurtowników, detalistów i organizacji kupieckich pod wspólną nazwą „Dwa Dni dla Dystrybucji”.

„Dwa Dni dla Dystrybucji” to spotkania, które stały się już tradycją Targów. Podobnie jak w latach ubiegłych, głównym założeniem organizatorów jest nie tylko przekazanie praktycznej i rzetelnej wiedzy, ale również stworzenie platformy dialogu i wymiany doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Dlatego w ramach cyklu zaplanowane są spotkania o charakterze bardziej i mniej formalnym, między innymi: Klub Dystrybutora, panel dyskusyjny, warsztaty, debaty w tzw. zespołach roboczych oraz Gala Dystrybucji. Dodatkowo w tym roku po raz pierwszy wręczona zostanie nagroda w konkursie Złoty Talent 2006, przyznana za najbardziej kreatywny koncept sklepu i najlepszą organizację handlu.

Na konferencji podczas „Dwóch dni dla dystrybucji” po raz pierwszy zostanie rozstrzygnięty konkurs na najbardziej kreatywny koncept sklepu i najlepszą organizację handlu. Nominowanych z grona kandydatów wybranych spośród sieci handlowych, specjalistycznych sklepów spożywczych, kawiarni i restauracji, wytypuje Rada Ekspertów. Jej członkowie wezmą pod uwagę wyniki konkursu ogłoszonego w prasie branżowej oraz uwzględniając opinie środowiska. Zwycięzcy w kategorii: koncept sklepu i organizacja handlu zostaną nagrodzeni statuetką Złoty Talent. Natomiast nominowani w dwóch następnych kategoriach: innowacje technologiczne oraz wydarzenia polityczno-prawne utworzą ranking czynników, które najbardziej wpłynęły na przemiany sprzedaży produktów spożywczych w Polsce.

Kryteria konkursu Złoty Talent 2006:
I kategoria – kreatywny koncept sklepu
Kryteria oceny
1.Pionierstwo w realizacji konceptu
2.Stworzenie specyficznej kategorii na rynku
3. Udana implementacja koncepty zagranicznego
4.Kreatywnośc w różnych aspektach:
- dobór asortymentu lub stworzenie marki własnej
- zróżnicowane ( międzynarodowe) źródła dostaw
- oryginalność aranżacji wnętrza
- wykorzystanie narzędzi technologicznych ( np.internet)
5. Kreowanie nowego stylu życia i robienia zakupów
6. Inne
- niekonwencjonalne połączenie branż
- lokalizacja
- powiązanie z akcjami prospołecznymi

II kategoria – najlepsza organizacja handlu
Kryteria oceny
1.Skala przedsięwzięcia (zasięg w kraju)
2.Dostępność (lokalizacja)
3.Stopień realizacji celu specyficznego dla formuły
4.Narzędzia wspierające zarządzanie
5.Kreatywne, niekonwencjonalne narzędzia marketingowe i promocyjno-reklamowe
6.Specyfika konceptu ( np. sklepy związane z marką własna)
7.Dynamika rozwoju
8.Pionierstwo w realizacji albo najsprawniejsze rozwinięcie konceptu

Lista i opisy nominowanych, kupon konkursowy oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie internetowej www.mediadem.pl. Można nominować do nagrody po jednym kandydacie z każdej kategorii.

Wręczenie statuetki Złoty Talent odbędzie się 18 września, podczas konferencji pt.: „Kreatywność i profesjonalizm – przyszłość handlu w Polsce” w ramach „Dwóch dni dla dystrybucji”.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę