Marka Polski Cukier została wyróżniona prze redakcje Forum Biznesu oraz Biznes Trendy tytułem „Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma”. O otrzymaniu tego tytułu zdecydowały wyniki przeprowadzonych przez redakcje badań, których celem jest wyłonienie najlepszych firm i marek na polskim rynku.
Jak udało się nam dowiedzieć przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.
- Wyróżnienie marki Polski Cukier godłem „Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma” jest doskonałą formą podkreślenia statusu marki będącej liderem w swojej branży, potwierdza najwyższą jakość produktu, a także świadczy o zaufaniu odbiorców i renomie brandu.
To klienci i ich opinie kształtują działania firm co sprawia, że wyróżnienia oparte na badaniach konsumenckich są dla nich szczególnie ważne – informuje Krajowa Spółka Cukrowa , właściciel marki Polski Cukier .