Rozpoczyna się druga edycja organizowanej przez Federacje Branżowych Związków Producentów Rolnych ogólnopolskiej kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”, która ma przekonać Polki i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie.
W tej edycji do grona ekspertów kampanii, Doroty Wdowińskiej-Rozbickiej, autorki bloga kulinarnego „Dorota Smakuje” i Katarzyny Foszner – ekspertki ds. żywienia, dołączył znany szef kuchni,
a prywatnie wielki miłośnik kaszy – Andrzej Polan.
– Cieszymy się, że już po raz drugi będziemy mogli pokazać Polakom, jakie walory zdrowotne i kulinarne ma kasza. W tej edycji kampanii pojawi się m.in. jeszcze więcej zaskakujących przepisów, dzięki którym konsumenci będą mogli przekonać się, że dania oparte na tym produkcie wcale nie muszą być nudne Prezentując nowoczesne oblicze kaszy i możliwości, jakie stwarza w dzisiejszej kuchni, pragniemy podpowiedzieć, jak wprowadzić ją do codziennych posiłków. Z badania, przeprowadzonego na zlecenie naszej kampanii wynika, że regularnie, czyli kilka razy w tygodniu, kaszę spożywa tylko 9% Polaków – mówi Agnieszka Falba, Dyrektor Biura Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych, inicjatora ogólnopolskiej kampanii „Lubię kaszę…”. –
W ramach drugiej edycji „Lubię kaszę…” eksperci kampanii podzielą się również swoją wiedzą nt. walorów kaszy z rodzicami oraz przedstawicielami placówek oświatowych podczas spotkań i warsztatów kulinarnych „Pod znakiem kaszy”.
Na stronie internetowej www.lubiekasze.pl można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy, zamieszczać własne przepisy na dania z kaszą oraz skorzystać z kulinarnych propozycji ekspertów kampanii na jej niestandardowe przygotowanie.
Ogólnopolska kampania „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” ma przekonać Polki
i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.lubiekasze.pl, dzięki której można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy, dowiedzieć się, jak przekonać do niej dzieci oraz zamieszczać własne przepisy na dania z kaszą. Kampania została sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.
9470068
1