Biogaz_III Forum 2025

Dla klientów piekarni liczy się jakość

13 stycznia 2015
Jak podaje onet.pl, branża piekarnicza od 10 lat ma się coraz gorzej. Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki. Pomysły na modne dzisiaj piekarnie-bistra przywędrowały do nas prosto z Francji.
Jeśli szukać cech wspólnych modnych piekarni, należałoby wymienić: dobrą lokalizację, a więc słynne miejsce lub ulicę, atrakcyjny wystrój lokalu, oraz dbałość o jakość samych wyrobów. Warto zainwestować w pierwsze dwa czynniki, aby wyróżnić się wśród zwykłych piekarni oferujących chleb być może równie smaczny, lecz na pewno trochę tańszy. Żeby nie przeinwestować z lokalem, potrzebna jest dobra reklama. Miejsce musi naprawdę stać się kultowe, by sama sprzedaż wygenerowała odpowiednie zyski. Tak stało się właśnie w przypadku warszawskiego bistro Charlotte.

Klientami modnych piekarni są zarówno osoby młode, jak i starsze. Stawiają na to samo - na jakość.
Niska cena nie jest tu priorytetem. Pieczywo klasy premium to zresztą jeden z nielicznych luksusów, na który większość z nas może sobie pozwolić.


POWIĄZANE

Zasuszenie to nie wakacje od pracy utwierdzonej w komórkach nabłonka wymienia; t...

Krajowa Rada Izb Rolniczych ostro reaguje na działania KOWR: domaga się wstrzyma...

Strategiczne partnerstwo Uzbekistanu i Grupy X5 – nowa era w eksporcie produktów...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę