aaa wielkanoc ppr
aa_wielkanoc

Czego nie wolno bankierowi

5 stycznia 2016

Szwajcarski bank UBS zamierza dokonać zmian w swojej instrukcji ustalającej 'dress code'. Chodzi o rygorystyczny zbiór zasad m.in. dotyczących ubioru pracowników. Dotychczasowa miała ledwie... czterdzieści i cztery strony - pisze BBC News.

- Robimy przegląd tych zasad - powiedział rzecznik UBS, Andreas Kern.

Obecny dress code 'sugeruje' m.in. iż panie powinny nosić bieliznę w kolorze cielistym, a także doradza mężczyznom, jak wiązać krawat.

Panie mogą się z niego nauczyć, jaki makijaż nakładać do pracy, jakie perfumy są dozwolone, jak również radzi unikania czarnego lakieru.

Mężczyźni muszą co miesiąc odwiedzać fryzjera i unikać nadmiernego owłosienia na twarzy (zbyt gęstych bród).

Wszyscy natomiast muszą unikać jedzenia czosnku lub cebuli.

Dress code dotyczy tych pracowników UBS, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Został opracowany z myślą o poprawieniu wizerunku banku.

Inne ciekawe porady z tego poradnika to np.:
Aby przedłużyć żywotność swoich skarpetek, rajstop czy podkolanówek, należy regularnie i dokładnie przycinać swoje paznokcie u stóp.
Okulary powinny być cały czas czyste. Zapewnia to optymalne pole widzenia, a ponadto brudne okulary stwarzają wrażenie lekceważącego stosunku do klienta.

Rzecznik UBS stwierdza jednak, iż podstawowy i obowiązkowy strój dla mężczyzn - czarny garnitur, czarne buty, biała koszula i czerwony krawat - w dalszym ciągu będzie obowiązywał.

Kern potwierdza, że liczba stron dress code'u zostanie ograniczona, nie umie jednak powiedzieć, o ile.


POWIĄZANE

Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24% Polaków w ogóle nie uw...

Kierowcy zaczynają w końcu odczuwać skutki przeceny, z jaką na początku kwietnia...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę