Debiutująca na rynku w okresie wakacyjnym marka Cydr Lubelski rozszerza swoje portfolio o małą butelkę 330 ml z kapslem typu twist-off. Dostępna jest w szerokiej dystrybucji od października br. Wprowadzenie przez Grupę Ambra S.A. do sprzedaży nowego rodzaju opakowania to kolejny krok w rozwoju kategorii cydru w Polsce i umacnianiu się marki Cydr Lubelski na pozycji lidera.
O sukcesie sprzedażowym Cydru Lubelskiego zdecydował jego niepowtarzalny słodko-kwaśny smak, uzyskany ze świeżo tłoczonego moszczu produkowanego z polskich, dojrzałych i niezwykle aromatycznych jabłek, tak uwielbianych i cenionych przez polskich konsumentów. Cydr Lubelski charakteryzuje się delikatnym musowaniem, będącym efektem jedynie naturalnego procesu fermentacji, bez sztucznego nasycania dwutlenkiem węgla czy sztucznymi substancjami słodzącymi. Naturalność Cydru Lubelskiego, jego lekki i orzeźwiający charakter w połączeniu z niską zawartością alkoholu (jedynie 4,5% vol.) sprawia, że jest on doskonałym wyborem na każdą okazję. A teraz, dzięki mniejszej pojemności, będzie można go mieć zawsze pod ręką.
- Rzadko kiedy konsumenci aż tak pozytywnie reagują na nowości produktowe. Popularność Cydru Lubelskiego, przewyższająca nawet nasze optymistyczne prognozy, skłoniła nas do decyzji o sukcesywnym rozwijaniu portfolio marki poprzez oferowanie konsumentom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Wierzymy również, że nowa, mniejsza butelka będzie stanowiła dodatkowy bodziec zakupowy dla osób, które nie miały jeszcze okazji poznać smaku naszego cydru, dostępnego dotychczas w butelce o poj. 1l " – mówi Zuzanna Krzystosiak, Brand Manager w Grupie Ambra S.A.
Designerska mała odsłona charakterystycznej zielonej butelki Cydru Lubelskiego o poj. 330 ml dostępna jest w punktach sprzedaży handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego na terenie całego kraju. Systematycznie jest także wprowadzana do kanału HoReCa, będąc idealną propozycją dla kawiarni, barów i pubów oraz restauracji.