6,45 mln, czyli 21,5 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z Internetu - wynika z badań NetTrack (na koniec października 2003 roku) przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media.
Miesiąc wcześniej z Internetu korzystało 21,2 proc. Polaków. Część badanych
korzysta z więcej niż jednego miejsca dostępu do Internetu. Ponad połowa (51,8
proc.) korzysta z Internetu w domu, 24,6 proc. w pracy, 21,8 proc. w szkole lub
na uczelni, 16,6 proc. u znajomych, a 18,9 proc. w kawiarni
internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w
Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 71,2 proc. badanych odwiedziło co
najmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca. Kolejnymi pod względem popularności
stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (59,2 proc. osób odwiedziło
ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (41,4 proc.), Gadu-Gadu (27,2 proc.),
Google (20,6 proc.), Portal Gazeta (18,5 proc.), RMF FM (8,7
proc.).
Wyniki badania są średnią za sierpień-październik 2003 roku.
Łącznie w każdym miesiącu przeprowadzanych jest 8 tys. wywiadów w ogólnopolskiej
grupie osób w wieku 15-75 lat.