Kupujemy coraz więcej polskich produktów. Dzięki naszej kampanii
ponad dwukrotnie wzrosła liczba klientów wybierających ze sklepowych półek
towary krajowe.
W ostatnich miesiącach przed przystąpieniem
Polski do Unii Europejskiej Gazeta Pomorska przeprowadziła kampanię "Kupując
polskie produkty dajesz pracę". Chodziło o to, by więcej klientów podczas
zakupów sprawdzało, czy producentem nabywanego towaru jest polska firma, czyli
taka, która zatrudnia naszych rodaków.
I udało się! Przed rozpoczęciem
kampanii na producenta towaru uwagę zwracało tylko 5 procent klientów, teraz na
100 osób robiących zakupy - 13 jest konsumentami-patriotami. To prawie 4 miliony
Polaków, którzy przy półce sklepowej pamiętają, żeby kupować polskie produkty.
To nie koniec kampanii. Teraz Pomorska będzie wyróżniać
przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób dbają o zatrudnienie i przyczyniają
się do powstawania i utrzymania miejsc pracy w Polsce. Będą one otrzymywały logo
kampanii, które pomogą klientom w rozpoznawaniu produktów z firm, które
wspierają rynek pracy w Polsce.