A_TSW_2026_950

Chętnie kupujemy polskie produkty

1 czerwca 2004

Kupujemy coraz więcej polskich produktów. Dzięki naszej kampanii ponad dwukrotnie wzrosła liczba klientów wybierających ze sklepowych półek towary krajowe.

W ostatnich miesiącach przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej Gazeta Pomorska przeprowadziła kampanię "Kupując polskie produkty dajesz pracę". Chodziło o to, by więcej klientów podczas zakupów sprawdzało, czy producentem nabywanego towaru jest polska firma, czyli taka, która zatrudnia naszych rodaków.

I udało się! Przed rozpoczęciem kampanii na producenta towaru uwagę zwracało tylko 5 procent klientów, teraz na 100 osób robiących zakupy - 13 jest konsumentami-patriotami. To prawie 4 miliony Polaków, którzy przy półce sklepowej pamiętają, żeby kupować polskie produkty.

To nie koniec kampanii. Teraz Pomorska będzie wyróżniać przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób dbają o zatrudnienie i przyczyniają się do powstawania i utrzymania miejsc pracy w Polsce. Będą one otrzymywały logo kampanii, które pomogą klientom w rozpoznawaniu produktów z firm, które wspierają rynek pracy w Polsce.


POWIĄZANE

Rolnicy mówią wprost: to kpina Minister rolnictwa, Stefan Krajewski, zapowiedzia...

W porozumieniu z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi (MRiRW) Bank Gospodarstwa...

Bruksela, 10 grudnia 2025 r. – Europejscy rolnicy, spółdzielnie, przetwórcy żywn...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę