A_TSW_2026_950

Chętnie kupujemy polskie produkty

1 czerwca 2004

Kupujemy coraz więcej polskich produktów. Dzięki naszej kampanii ponad dwukrotnie wzrosła liczba klientów wybierających ze sklepowych półek towary krajowe.

W ostatnich miesiącach przed przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej Gazeta Pomorska przeprowadziła kampanię "Kupując polskie produkty dajesz pracę". Chodziło o to, by więcej klientów podczas zakupów sprawdzało, czy producentem nabywanego towaru jest polska firma, czyli taka, która zatrudnia naszych rodaków.

I udało się! Przed rozpoczęciem kampanii na producenta towaru uwagę zwracało tylko 5 procent klientów, teraz na 100 osób robiących zakupy - 13 jest konsumentami-patriotami. To prawie 4 miliony Polaków, którzy przy półce sklepowej pamiętają, żeby kupować polskie produkty.

To nie koniec kampanii. Teraz Pomorska będzie wyróżniać przedsiębiorstwa, które w szczególny sposób dbają o zatrudnienie i przyczyniają się do powstawania i utrzymania miejsc pracy w Polsce. Będą one otrzymywały logo kampanii, które pomogą klientom w rozpoznawaniu produktów z firm, które wspierają rynek pracy w Polsce.


POWIĄZANE

Węgry od ponad dwóch dekad konsekwentnie utrzymują status kraju wolnego od GMO. ...

Biotechnologia w Turcji: prawo, bariery i perspektywy Od ponad dekady Turcja utr...

Hiszpania od ponad dwóch dekad jest największym producentem roślin genetycznie m...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę