A_BIO_AGRO_950

Brytyjscy przedstawiciele agrobiznesu rozpoczęli kampanię

15 lipca 2005

Brytyjscy przedstawiciele agrobiznesu rozpoczęli kampanię, która ma zachęcić społeczeństwo do kupowania regionalnych wyrobów. Producenci przywołują przykłady Francji i Włoch, gdzie znajomość lokalnych wyrobów jest bardzo duża, a konsumenci wybierają rodzime marki.

Brytyjskie firmy spożywcze powinny zadbać o swoje marki. Niewielu właścicieli regionalnych przysmaków wie, że mogą starać się o ich rejestrację w Brukseli. Kiedy znajdą się one na liście produktów chronionych ze względu na pochodzenie, inne przedsiębiorstwa nie będą mogły powielać ich receptur.


POWIĄZANE

Od kampanii dopłat w 2026 roku wchodzi w życie nowa definicja „aktywnego rolnika...

Rekomendacja zmiany strategii walki z ASF. Afrykański Pomór Świń pozostaje najpo...

W dobie zmian klimatycznych, urbanizacji i rosnącego zapotrzebowania na żywność,...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę