A_BIO_AGRO_950

Brytyjscy przedstawiciele agrobiznesu rozpoczęli kampanię

15 lipca 2005

Brytyjscy przedstawiciele agrobiznesu rozpoczęli kampanię, która ma zachęcić społeczeństwo do kupowania regionalnych wyrobów. Producenci przywołują przykłady Francji i Włoch, gdzie znajomość lokalnych wyrobów jest bardzo duża, a konsumenci wybierają rodzime marki.

Brytyjskie firmy spożywcze powinny zadbać o swoje marki. Niewielu właścicieli regionalnych przysmaków wie, że mogą starać się o ich rejestrację w Brukseli. Kiedy znajdą się one na liście produktów chronionych ze względu na pochodzenie, inne przedsiębiorstwa nie będą mogły powielać ich receptur.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę