A_BIO_AGRO_950

Browary nie zarobią kokosów na Euro 2012

5 stycznia 2016
Rzeczpospolita podaje, że zdaniem ekspertów przyszłoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej wbrew powszechnej opinii wcale nie będą czasem żniw dla producentów piw. Żadne wielkie wydarzenie sportowe w poprzednich latach nie doprowadziło do znacznego zwiększenia popytu na piwo w naszym kraju.
Gary Haigh, prezes Kompanii Piwowarskiej, twierdzi, że Euro 2012 może doprowadzić do zwiększenia sprzedaży tylko niektórych marek piwa. Nie będzie to jednak znaczny i długotrwały wzrost.
Jak informuje rp.pl firma badawcza Euromonitor International prognozuje, że w 2012 r. wolumen sprzedaży piwa w Polsce urośnie o ok. 2,5 proc. Jej analitycy przewidują jednak, że w 2011 r. popyt na piwo spadnie w naszym kraju o ok. 1,5 proc.
Zdaniem ekspertów największe szanse na zwiększenie sprzedaży podczas Euro 2012 ma Carlsberg Polska, który jako sponsor imprezy może sprzedawać piwo na stadionach. Na Euro 2012 chcą skorzystać także grupa Żywiec i Kompania Piwowarska. Produkowana przez pierwszą z nich Warka jest sponsorem naszej drużyny piłkarskiej. Z kolei Żywiec chce mieć na Euro 2012 150 piwiarni wareckich.



POWIĄZANE

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę