Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Bojkot rosyjskich towarów jest fikcją

3 grudnia 2015
Dziennik Gazeta Prawna podał, że od paru tygodni w mediach społecznościowych trwa kampania na rzecz bojkotu rosyjskich towarów. Nie przynosi ona jednak skutków. Dotyczy to także branży spożywczej.
To, że bojkot jest fikcją, potwierdzają m.in. pośrednicy i handlowcy, którzy w swojej ofercie posiadają produkty wielu marek i nie zależy im na promowaniu wybranych. Towary, które teoretycznie powinny być objęte bojkotem, w myśl tego, co mówią inicjatorzy akcji, to m.in. wódki Żubrówka, Bols, Soplica czy Absolwent, należące do spółki CEDC, która od zeszłorocznych wakacji kontrolowana jest przes holding Russkij Standard. Tymczasem spadku zainteresowania tymi produktami nie widać. Jest to efektem m.in. tego, że polscy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że producent Żubrówki należy do Rosjan.

Więcej w Dzienniku Gazecie Prawnej


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę