Fabryka Case New Holland w Płocku ma już ponad 50 zamówień z całej Polski, chociaż podstawowa wersja nowego Bizona kosztuje ponad 250 tys. zł.
Bizony przez lata produkowała płocka Fabryka Maszyn Żniwnych (przejęta w 1998 r. przez Case New Holland). Dwa lata temu firma usunęła ze swej oferty Bizona Rekord ze względu na jego przestarzałą konstrukcję. O wznowienie produkcji kombajnów pod marką Bizon zabiegali jednak sami pracownicy CNH.
Dzisiejszy Bizon TC 54 ma potężny, prawie 200-konny silnik, klimatyzowaną kabinę. No i nie jest już czerwony, ale żółto-niebieski. - Ale jednocześnie ma coś w sobie ze starego modelu - opowiadają pracownicy. - Nie jest tak naszpikowany elektroniką jak inne. Każdy rolnik, który do tej pory korzystał z naszego sprzętu, bez trudu odnajdzie się w nowym Bizonie.
Prawie co czwarty ciągnik kupowany w Europie pochodzi z Płocka, w sprzedaży kombajnów CNH ma blisko 40 proc. udziałów w rynku. Jego obroty w 2005 r. wyniosły 250 mln zł.