10 października br. w siedzibie Centrum Bankowo-Finansowego w Warszawie odbyła się konferencja szkoleniowa, dofinansowana z Funduszu Promocji Mleka, dla szefów działów marketingów spółdzielni i zakładów mleczarskich w celu przedstawienia założeń nowej kampanii promującej mleko, jogurty i sery. Oficjalny start kampanii przewidywany jest na 15-20 listopada.
Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka, przedstawiła wszystkim zgromadzonym cel kampanii, którym jest budowanie świadomości na temat wartości odżywczych oraz zdrowotnych mleka i jego przetworów, poprawa wizerunku polskich produktów mleczarskich, a także wzrost ich sprzedaży i konsumpcji. Pani Agnieszka Maliszewska zaznaczyła rolę działań wspierających polskie mleczarstwo i przeciwdziałania szerzeniu się niepochlebnych mitów na temat mleka.
Jako następna głos zabrała Pani Elżbieta Radzka, która przedstawiła działania zaplanowane na I i II kwartał trwania programu. Przedstawiono także wizualizację logo i hasła programu oraz bohatera - ciekawskiego, sprytnego i pomysłowego kota, miłośnika mleka.
Poruszony został temat kampanii promocyjnej, która będzie wspierała program „Mam kota na punkcie mleka". Poza działaniem w szkołach odbędą się eventy lokalne, wiele konferencji, podwieczorków prasowych i pikników. W 20 miastach Polski zaplanowano szerokie działania informacyjno-promocyjne, powstanie portal WWW „Mam kota na punkcie mleka". Program będzie także promowany w prasie kobiecej i Internecie. To wszystko po to, by dzieci i rodzice dowiedzieli się, jakie wartości odżywcze i zdrowotne mają mleko i jego przetwory. Przyczyni się to bezpośrednio do wzrostu spożycia tychże produktów oraz poprawi wizerunek polskiego mleczarstwa.
Kampania potrwa trzy lata. Skierowana jest do dzieci w wieku 8-13 lat oraz ich opiekunów. Realizowana jest przez Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, a finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu państwa oraz Funduszu Promocji Mleka.
5616920
1