Polska Izba Mleka wspólnie z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka 1 lipca podpisała umowę z Agencją Rynku Rolnego na realizację 3-letniego programu promocyjno-informacyjnego pt. „TRADE MILK”. Łączna wartość ww. kampanii wynosi blisko 2 mln złotych i jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, z budżetu krajowego oraz ze środków Funduszu Promocji Mleka.
- Program ten ma się przyczynić do promocji wybranych produktów mleczarskich i umacniania ich pozytywnego wizerunku na rynku chińskim i rosyjskim. Przetwory mleczne produkowane w UE mają być promowane jako produkty wysokiej jakości, z gwarancją bezpieczeństwa i posiadające wartości odżywcze. Grupa docelowa projektu to przede wszystkim odbiorcy pośredni: dystrybutorzy/przedstawiciele sieci handlowych; hurtownicy oraz przedstawiciele mediów. W ramach programu zaplanowano m.in. udział w najważniejszych targach na terenie Chin i Rosji, spotkania B2B w ramach organizacji misji gospodarczych oraz działania skierowane do przedstawicieli mediów – informuje Polska Izba Mleka.