OPOLAGRA_2025

Będą promować polskie mięso w Azji i USA

31 lipca 2013
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego podpisała umowę z Agencją Rynku Rolnego na realizację 3-letniej kampanii informacyjno-promocyjnej. Łączny koszt akcji to 4 956 861,06 euro.

Kampania „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” dotyczy świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów. Skierowana jest na rynek Korei Południowej, Wietnamu oraz USA.

Głównym celem kampanii jest wzrost eksportu europejskiego mięsa na rynkach wyżej wymienionych krajów oraz pogłębienie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji mięsa ze Starego Kontynentu. UPEMI chce również, aby mięso z Europy kojarzone było z najwyższą jakością, tradycją wytwarzania i wysokimi standardami produkcji. Dlatego też swój przekaz kierować będzie do profesjonalistów, liderów opinii (w tym dziennikarzy) i konsumentów.
Kampania „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” finansowana jest w 50% ze środków Unii Europejskiej, 30% podchodzi z budżetu krajowego, a pozostałe 20% to środki Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.



POWIĄZANE

Kilka dekad temu, kiedy grypa ptaków była jedynie odległym zagrożeniem, nikt nie...

Rząd Donalda Tuska uzyskał wczoraj w Sejmie wotum zaufania, jednak z sondażu Uni...

Podpisana została pierwsza umowa w ramach unijnego instrumentu gwarancji kredytó...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę