Biogaz_III Forum 2025

ARR czeka na oferty

7 września 2006

Agencja Rynku Rolnego zaprasza organizacje branżowe lub międzybranżowe do składania ofert programów promocyjnych lub informacyjnych.

Organizacje branżowe zrzeszające producentów lub organizacje międzybranżowe zrzeszające producentów, przetwórców i dystrybutorów, reprezentatywne dla określonej branży rolnej, mogą uzyskać dofinansowanie (maksymalnie 80% faktycznie poniesionych kosztów netto) do realizacji programu promocyjnego lub informacyjnego. Program ten powinien stanowić spójny zestaw działań z zakresu public relations, reklamy, wdrażanych przez minimum rok, a nie dłużej niż trzy lata. Działania te można prowadzić na rynku unijnym, prezentując zalety i cechy charakterystyczne produktu.

Produkty i tematy, które mogą być objęte działaniami:
* owoce i warzywa, świeże i przetworzone,
* włókno lniane,
* żywe rośliny i produkty ogrodnictwa ozdobnego,
* oliwa z oliwek i oliwki deserowe,
* oleje z nasion,
* mleko i produkty mleczne,
* świeże, schłodzone lub mrożone mięso, wyprodukowane zgodnie ze wspólnotowym lub krajowym systemem jakości,
* oznakowanie jaj przeznaczonych do konsumpcji,
* miód i produkty pszczelarskie,
* wysokiej jakości wina psr, wina stołowe ze wskazaniem regionu ich pochodzenia,
* znak graficzny dla najbardziej odległych regionów ustanowiony w prawodawstwie rolnym,
* chroniona nazwa pochodzenia produktu (PDO), chronione oznaczenie geograficzne (PGI) lub gwarantowana tradycyjna, specjalność (TSG) zgodnie z Rozporządzeniem Rady (EWG) nr 2081/92 (1) lub z Rozporządzeniem Rady (EWG) nr 2082/92 (2) i produkty zarejestrowane w ramach tych systemów,
* rolnictwo ekologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Rady (EWG) nr 2092/91 (3) i produkty zarejestrowane zgodnie z tym rozporządzeniem,
* mięso drobiowe.

Ofertę programu (formularz zgłoszeniowy, opis programu oraz inne wymagane dokumenty) należy przesłać lub dostarczyć pod adresem:
Agencja Rynku Rolnego, Kancelaria Ogólna
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa

Koperta musi być opatrzona opisem: Nie otwierać. „Oferta - wybór programu promocyjnego”.

Ostateczny termin składania ofert 30 listopada 2006 roku, do godz. 16.00


POWIĄZANE

Raport zrównoważonego rozwoju firmy Tetra Pak za rok 2024 potwierdza redukcję em...

Związek Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM) pozytywnie ocenia rezultaty polskiej p...

O przyszłości młodych rolników w Europie i Azji na konferencji FAO w Budapeszcie...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę