Agros-Nova rozpoczyna nową kampanię reklamową sosów
5 stycznia 2016
Już od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczęła silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.
Rozpoczęta na początku lutego kampania reklamowa potrwa do 24 marca. Dwie odsłony reklamy – dla sosu słodko-kwaśnego i dla sosu basilico – pojawią się w kluczowych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej (m.in. Twój Styl, Uroda, Grazia, Viva, Wysokie Obcasy, Gala, Kuchnia i inne) oraz na największych portalach Internetowych i sprofilowanych serwisach tematycznych.
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów oraz zbudowanie wizerunku sosów marki Łowicz, które ze względu na swój wyjątkowy smak są nr 1 na rynku sosów w Polsce.
Komunikowane są dwie linie sosów: sosy standardowe oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).
Warto dodać, że w ubiegłym roku sos Basilico zdobył prestiżową nagrodę Superior Taste Award, przyznawaną producentom żywności przez międzynarodowe jury za wybitny smak i najlepszą jakość produktów.
Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (MAT ON 2013) osiągnął udziały na poziomie 28 proc. Marka jest liderem również w większości segmentów smakowych. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, gdzie niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to sos Łowicz (52% udziału w sprzedaży w sztukach na rynku TT excl discounters w MAT ON 2013, AN za Nielsen).