Agropoczka.pl to nowy portal, którego misją jest usprawnienie handlu produktami ekologicznymi i regionalnymi. Z jednej strony ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży producentów i dostawców takich towarów, a z drugiej ułatwić konsumentom dostęp do produktów naturalnych w danym regionie.
Serwis proponuje połączenie sklepu internetowego i sprzedaży tradycyjnej. Strategia jest dość prosta – jeśli produkujesz czy handlujesz produktami naturalnymi wyjdź ze swoją ofertą na lokalny rynek, ustal harmonogram dostaw do miast w swoim regionie, a klientom pozwól wygodnie składać zamówienia przez internet. Każdy z partnerów serwisu ma możliwość uruchomienia własnego sklepu internetowego, gdzie zaprezentuje swoje gospodarstwo oraz pełną ofertę. To znaczna przewaga nad zwykłymi giełdami internetowymi. Przygotowana jest także opcja reklamy dla tych, którzy już przez internet sprzedają.
- Jasną sprawą jest, że przy każdym handlu przyda się reklama. Tu serwis „wyciąga rękę” do swoich klientów. W zależności od wybranego pakietu bez dodatkowej opłaty przygotowywane są wizytówki, ulotki, naklejki na produkty i inne. To mocno pomaga w zbudowaniu własnej marki, na którą coraz częściej zwracają uwagę przedsiębiorcy. Oferta zawiera także doradztwo i pomoc w uruchomieniu – informuje Tomasz Prażuch, właściciel serwisu Agropaczka.pl
Właścicielem i administratorem serwisu jest firma Revidea z Zielonej Góry. Sam pomysł został doceniony w projekcie Lubuski Przedsiębiorca współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej.