MERCOSUR1
TSW_XV_2025

4 mln euro na promocję polskich jabłek na Wschodzie

5 stycznia 2016

W 2012 roku ma się rozpocząć trzyletnia kampania promująca polskie jabłka. Jej budżet oszacowano na 4 mln euro. Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej rozpisał przetarg nieograniczony na agencję, która zajmie się przygotowaniem akcji, jej kreacją i opracowaniem kosztorysu.
Działania będą prowadzone w Rosji i na Ukrainie, Polska jest tam największym dostawcą jabłek. Celem działań jest utrzymanie dotychczasowego poziomu sprzedaży tych owoców i walka z rosnącą konkurencją z Chin.

 


POWIĄZANE

Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców Do 2035 roku liczba o...

Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod względem podatków wyglądał...

Transport, logistyka i motoryzacja będą powiększać zespoły – 4 na 10 firm chce z...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę