Znakomitym wynikiem zakończyła się tegoroczna rekrutacja uczestników programu „Mam kota na punkcie mleka". Jak informują jego organizatorzy, na zaproszenie do projektu odpowiedziało blisko 1000 nowych szkół i aż 105 000 dzieci. To kolejny sukces ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie mleka i jego przetworów, prowadzonej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
W wyniku ubiegłorocznej rekrutacji w programie „Mam kota na punkcie mleka" zarejestrowało się niemal 700 szkół i 70 000 uczniów. Organizatorzy kampanii, zachęceni tym sukcesem, ?w bieżącym roku obrali sobie za cel dotarcie do jeszcze większej liczby szkół, uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli. W efekcie działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ciągu ostatnich kilku miesięcy, liczba uczestników programu zwiększyła się ponad dwukrotnie. Tym sposobem drużyna mlecznych entuzjastów liczy już sobie 175 000 dzieci - to prawie tyle, ilu mieszkańców ma Olsztyn!
Kampania już drugi rok z rzędu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku tegorocznej rekrutacji, w efekcie której liczba dzieci objętych programem zwiększyła się o 105 000 - mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka. - Od początku kampanii udało się nam zaprosić do współpracy aż 1700 szkół. Niezwykle cieszy nas fakt, że ?z tak wielką ochotą przystąpiły kolejne szkoły, a za nimi dzieci, które będziemy uczyć, jak ważne w ich życiu są prawidłowe nawyki żywieniowe - dodaje.