Z przyjemnością informujemy, iż Prezes Agencji Rynku Rolnego Pan Łukasz Hołubowski objął honorowym Patronatem mleczną kampanię. Przypominamy, że kampania jest również objęta honorowym patronatem przez MRiRW. Kampania z dnia na dzień cieszy się coraz większym zainteresowaniem szkół jak i samych dzieci.
Akcja ma na celu uświadomienie dzieciom w jak najbardziej atrakcyjny sposób przekazać dzieciom wiedzę na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz przetworów mleczarskich.
Jak wiemy, mleko jest źródłem białka, tłuszczu, węglowodanów. Pełna szklanka zawiera aż 300 mg wapnia. Stanowi to około 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Mleko jest łatwym i jednym z najtańszych sposobów na wartościową i zdrową dietę. Co ważne, produkty mleczarskie wykazują także właściwości przeciwnowotworowe.
Oprócz wapnia mleko zawiera również składniki mineralne takie jak magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Dostarcza pełnowartościowego białka, które jest podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. A ich prawidłowy rozwój jest niezwykle ważny
u dzieci.
Przypominamy, że trwa rekrutacja szkół podstawowych do bezpłatnego programu „Mamy kota na punkcie mleka”. Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową kampanii www.kochammleko.pl. Tam pod adresem http://www.kochammleko.pl/Dolacz_do_nas,6736,6704,pl.html jest deklaracja. Szkoły zainteresowane przystąpieniem do akcji proszone są o jej wypełnienie i przesłanie na adres:
Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7 lok. 23
15-213 Białystok
Bądź skanem na adres promocja@izbamleka.pl
Kampania „Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.
Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka