Biogaz_III Forum 2025

Agencja Rynku Rolnego objęła honorowym patronatem kampanię „Mamy kota na punkcie mleka”

13 marca 2017
Agencja Rynku Rolnego objęła honorowym patronatem kampanię „Mamy kota na punkcie mleka”

Z przyjemnością informujemy, iż Prezes Agencji Rynku Rolnego Pan Łukasz Hołubowski objął honorowym Patronatem mleczną kampanię. Przypominamy, że kampania jest również objęta honorowym patronatem przez MRiRW. Kampania z dnia na dzień cieszy się coraz większym zainteresowaniem szkół jak i samych dzieci.

Akcja ma na celu uświadomienie dzieciom w jak najbardziej atrakcyjny sposób przekazać dzieciom wiedzę na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz przetworów mleczarskich.
Jak wiemy, mleko jest źródłem białka, tłuszczu, węglowodanów. Pełna szklanka zawiera aż 300 mg wapnia. Stanowi to około 1/3 dobowego zapotrzebowania na ten pierwiastek. Mleko jest łatwym i jednym z najtańszych sposobów na wartościową i zdrową dietę. Co ważne, produkty mleczarskie wykazują także właściwości przeciwnowotworowe.

Oprócz wapnia mleko zawiera również składniki mineralne takie jak magnez, potas, fosfor, cynk oraz witaminy A, D, E, K oraz z grupy B. Dostarcza pełnowartościowego białka, które jest podstawowym budulcem kości i zębów, a także narządów i mięśni. A ich prawidłowy rozwój jest niezwykle ważny
u dzieci.

Przypominamy, że trwa rekrutacja szkół podstawowych do bezpłatnego programu „Mamy kota na punkcie mleka”. Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową kampanii www.kochammleko.pl. Tam pod adresem http://www.kochammleko.pl/Dolacz_do_nas,6736,6704,pl.html jest deklaracja. Szkoły zainteresowane przystąpieniem do akcji proszone są o jej wypełnienie i przesłanie na adres:

Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7 lok. 23
15-213 Białystok
Bądź skanem na adres promocja@izbamleka.pl  

Kampania „Mamy kota na punkcie mleka" jest realizowana dzięki Polskiej Izbie Mleka oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Sfinansowana jest z Funduszu Promocji Mleka.

 

fb_tlo

Biuro Prasowe Kampanii Mamy kota na punkcie mleka


POWIĄZANE

Raport zrównoważonego rozwoju firmy Tetra Pak za rok 2024 potwierdza redukcję em...

Związek Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM) pozytywnie ocenia rezultaty polskiej p...

O przyszłości młodych rolników w Europie i Azji na konferencji FAO w Budapeszcie...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę