Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

19 października 2021
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski
Newseria Biznes

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Obsługa marki Wielkopolski wzmacnia kompetencje Agencji w obsłudze marek z branży FMCG.

- To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, Head of Creative w Mint Media.

Za projekt po stronie Agencji odpowiada Account Manager Julia Fiszer, która dodaje: - Oprócz stałej komunikacji w planach mamy także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymujemy również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.

 

W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej. Marka Wielkopolski została stworzona w  2010 roku, od tego momentu stopniowo udziały rynkowe brandu rosną - aktualnie firma ma 7% udziału w całym rynku olejów jadalnych.

 

Więcej o marce, naturze, inspiracjach i wartościach marki opowiadanych nową ideą można dowiedzieć się z mediów społecznościowych:

https://www.facebook.com/olejwielkopolski/

https://www.instagram.com/olej_wielkopolski/

 

 

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy została laureatem prestiżowego XVII ...

W polskim prawie cywilnym brak jest definicji siły wyższej. Jednak w doktrynie i...

Jak platformy streamingowe rewolucjonizują turnieje e-sportowe? E-sport jest już...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę