Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Dlaczego właściciele kasyn powinni współpracować ze streamerami?

30 kwietnia 2023
Dlaczego właściciele kasyn powinni współpracować ze streamerami?

Być może już wiele słyszałeś o gamingowym streamingu na Twitchu z innych artykułów lub sam trafiłeś na taką transmisję. Ta nisza zdecydowanie zyskuje na popularności każdego dnia. Nawet, teraz gdy czytasz ten artykuł, niektórzy influencerzy promują mało znanych operatorów i krok po kroku zwiększają ruch na ich stronie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób tacy partnerzy afiliacyjni mogą przynieść Ci korzyści, jest to właściwe miejsce, aby rozpocząć badania. Porozmawiamy o zaletach transmisji gier kasynowych i pokażemy jeden ze skutecznych sposobów jakościowego i ilościowego skalowania biznesu iGaming.

Kim jest streamer kasynowy?

Niektórzy mylą pojęcie "streamer" z krupierem na żywo, ale to zupełnie inna bajka. O game broadcastingu można było usłyszeć również podczas grania w gry komputerowe takie jak:

  • Call of Duty
  • Counter Strike: Global Offensive
  • Fortnite
  • Civilization VI
  • Warzone 2

 Streaming kasynowy jest więc tym samym. Gracze, zamiast brać udział w hazardzie bezpośrednio, robią to poprzez obserwację swoich ulubionych streamerów. Kasyna online oferujące gry typu jednoręki bandyta szeroko wykorzystują treści streamerów kasynowych do reklamy swojej marki, uzyskują więcej korzyści z produktów white-label i przyciągają nowych klientów do serwisu.

 Projekty na żywo są precyzyjnie targetowane. Pozwalają dotrzeć do lokalnych odbiorców zaznajomionych z grami online na prawdziwe pieniądze oraz poszerzyć popularność firmy globalnie (w zależności od zasięgu influencera).

 Czego używają streamerzy kasyn online do transmitowania filmów? Ich zestaw „narzędzi” jest dość prosty: sprzęt stricte komputerowy, kamera internetowa, słuchawki z mikrofonem oraz program typu Open Broadcast Software, dzięki któremu mogą dzielić się swoimi ekranowymi akcjami na żywo.

 Obserwatorzy mogą rekomendować wypróbowanie odpowiedniego slotu, poczuć adrenalinę i podkreślić wygrane lub przegrane danego gracza. W rezultacie widzowie stają się bardziej pewni siebie i swobodnie zaczynają obstawiać reklamowaną grę, ponieważ znają już zasady i możliwe perspektywy oraz są przekonani, że kasyna online naprawdę wypłacają nagrody.

 To podejście jest doskonałym sposobem dla operatorów na promowanie platform, ponieważ coraz trudniej i drożej jest wyróżnić swoje produkty wśród znacznej różnorodności cyfrowej rozrywki. Marketing uwzględniający streamerów hazardowych jest zorientowany na konkretną publiczność i pomaga mądrze wydawać budżety firm.

Jak znaleźć wiarygodnego influencera do streamingu?

Gracze chętni do monetyzacji swojego profilu na Twitchu pojawiają się każdego dnia. Ponieważ transmitowanie zakładów jest stosunkowo nową dziedziną działalności, krajobraz stale się zmienia. Kwestia znalezienia najlepszego streamera hazardowego, wzbudzającego zaufanie, jest więc bardzo pożądana. Poszukując partnera online, który będzie transmitował swój udział w hazardzie, właściciele kasyn powinni zwrócić uwagę na następujące czynniki:

  • Rodzaj platformy do streamingu wideo. Niektóre z nich mają ograniczenia dotyczące treści, które można przesyłać. Ponadto koniecznie trzeba wiedzieć, czy serwis posiada niezawodną wersję mobilną lub aplikację, która zapewnia dostęp użytkownikom smartfonów.
  • Dopasowanie do niszy. Streamer kasynowy powinien mieć doświadczenie w pracy z tym samym produktem oraz umiejętności pozwalające na przyjemne i atrakcyjne prezentowanie gier. Ponieważ transmisje na żywo pozwalają obserwatorom zadawać pytania, influencer powinien odpowiadać elokwentnie, posiadając wiedzę tematyczną.
  • Liczba followersów. Im więcej osób ma dostęp do danego strumyka, tym większa szansa na zwiększenie bazy klientów Twojej platformy. Poza tym, gdy streamer udostępni link do kasyna na swoich socialach, podczas gdy ma on dużą liczbę obserwujących, to zainteresowanie witryną może być ogromne!
  • Koszt usługi. Wydatki mogą się różnić w zależności od popularności influencerów. Operatorzy powinni upewnić się, że ich inwestycje będą uzasadnione i ukierunkowane na odpowiednią grupę odbiorców. Influencerzy nie grają fałszywymi pieniędzmi. Ich nagrody są częścią budżetu właścicieli stron. Warto więc dwa razy zastanowić się, komu i ile zapłacić.

 Oprócz opisanych kryteriów właściciele kasyn powinni również zweryfikować, jak postrzegany jest dany streamer. Zbadaj zapisy jego transmisji lub obejrzyj highlights, aby upewnić się, że dokonasz właściwego wyboru. Sprawdź, czy przyszły partner umieszcza harmonogram przyszłych transmisji, aby powiadomić swoich widzów o nadchodzącym strumyku.

 Rozważ dodatkowe wydatki, jeśli influencer będzie grał na Twoim slocie na wysokich zakładach. To nakręci widzów jeszcze bardziej do tego, aby założyć konto na platformie i również sprawdzić swoje szczęście.

Cena czy obopólnie korzystna współpraca?

Niektórzy operatorzy mogą pomyśleć o tym, jak zorganizować partnerstwa streamerów. Być może nie będziesz korzystał z ich usług na stałe. Dlatego nie ma potrzeby ich zatrudniania. Może to być kosztowne i niekoniecznie będzie odpowiadać przyszłym potrzebom, nawet jeśli streamerzy są właściwi do osiągania celów obecnych właścicieli kasyn.

 Lepszym podejściem byłaby współpraca z wieloma streamerami gier hazardowych i podejmowanie różnych działań marketingowych. W ten sposób każdy partner obejmie odpowiednią grupę docelową, taką jak miłośników pokera lub automatów do gier, graczy kasynowych grających na niskich stawkach lub high rollerów. Ponadto kilku influencerów zapewni transmisję wideo skoncentrowaną na konkretnym produkcie, rynku lub lokalnych usługach.

 Właściciele kasyn powinni przede wszystkim określić, jakie cele realizują. Na przykład strumieniowanie online może być ukierunkowane na rozwiązywanie takich problemów, jak poprawa doświadczenia klientów (CX) i zwiększenie poziomu retencji lokalnych klientów. W takim przypadku wydatki operatorów mogą być niższe. I odwrotnie, będziesz musiał znaleźć zagranicznych streamerów, aby szerzyć popularność swojej marki na całym świecie. Będą oni przekazywać treści do różnych krajów, używając lokalnego języka, specyfiki konwersacji i innych cech.

 W zależności od skali wzrostu wydatki mogą być znacznie wyższe niż te zaplanowane na rynek wewnętrzny. Natomiast oczywiście możesz zacząć podbijać jeden nowy kraj, który ustalisz na podstawie popularnego narzędzia — Google Analytics. Alternatywnie do nawiązania współpracy z wieloma streamerami, właściciele kasyn mogą rozważyć wariant współpracy z jedną znaną osobą, która będzie znacznie bardziej popularna od tych kilku osób. Opcji jest wiele, a to, na jaką się zdecydujesz, zależy wyłącznie od Ciebie i od Twoich przyszłych celów, które powinieneś wyznaczyć, zanim jeszcze zdecydujesz się na współpracę ze streamerami hazardowymi.

Konkluzja

Promowanie produktu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku iGaming staje się obecnie coraz trudniejsze. Natomiast poprzez partnerstwo z popularnymi streamerami hazardowymi operatorzy mogą zainteresować bezpośrednią grupę docelową, poprawiając swoje CX. Dodatkowo, nadawanie na żywo przez influencerów pomoże skutecznie zaprezentować nowe produkty i utrzymać zaangażowanie klientów na wysokim poziomie.

 Dla tych kasyn, które już są popularne w rodzimym kraju, współpraca z zagranicznymi influencerami może spopularyzować markę serwisu globalnie i otworzyć nowe źródła przyciągania ruchu. Jest to jedna z istotnych różnic pomiędzy kampaniami promocyjnymi w grach online i grach stacjonarnych, która daje więcej możliwości. Kluczowe jest również sprawdzenie efektywności influencerów, umiejętności prezentowania treści oraz ilości subskrybentów, aby upewnić się, że Twoje inwestycje przyniosą dobre owoce.

 

 


POWIĄZANE

Elektromobilność odgrywa ważną rolę w transformacji energetycznej. Jednym z jej ...

10 listopada weszły w życie przepisy ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej, kt...

Tokio jest gotowe do wdrożenia długo oczekiwanego pakietu stymulacyjnego, który ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę