Połączenie popu i mody: Pepsi® wprowadza na rynek globalną kolekcję w pigułce przy współpracy z Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era i Anteater (Centrum Prasowe)
Kampania Love It. Live It. Football. została przełożona na modę w kolekcji w pigułce Art of Football.
Purchase, Nowy Jork, 24 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - W dniu dzisiejszym kultowa marka Pepsi® zaprezentowała globalną kolekcję w pigułce opracowaną przy współpracy z partnerami ze świata mody: Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era i Anteater. W ramach tego najnowszego dodatku to globalnej kampanii na rok 2018 #LOVEITLIVEIT Pepsi łączy sztukę i sport w celu podkreślenia piękna piłki nożnej na zupełnie nowym polu, czyli w świecie mody.
"Ideały popkultury, od sportu przez muzykę po sztukę i kulturę, są ściśle związane z tożsamością marki Pepsi. Z przyjemnością i ekscytacją przyglądamy się temu, jak nasza marka wykracza poza odświeżający napój, z którego słynie - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Piłka nożna jest sportem, który przenika cały świat. Związana z nim kultura i styl życia wychodzą poza to gdzie i jak oglądamy rozgrywki, a sięgają do tego jak kochamy grę i nią żyjemy. To właśnie tutaj wpasowuje się nowa kolekcja w pigułce. Kolekcja przenosi ducha i energię futbolu poza boisko wprost do świata mody i akcesoriów" - dodała dyrektor.
Kolekcja w pigułce Pepsi Art of Football na rok 2018 opiera się na współpracy z markami wywodzącymi się z różnych zakątków świata, w tym z Anteater (http://www.anteaterclothing.com/) z Rosji, brytyjskimi markami Boohoo (http://www.boohoo.com/) i Umbro (http://www.umbro.com/en-us/), Le Specs (http://lespecs.com/) z Australii i New Era (https://www.neweracap.com/) z USA. Kolekcja obejmuje szeroki zakres odzieży codziennej i akcesoriów takich jak koszulki, plecaki, czapki i etui na telefony iPhone marki Anteater (http://www.anteaterclothing.com/), bluzy z kapturem, dresy, koszulki i krótkie kurtki od Boohoo (http://www.boohoo.com/), koszulki piłkarskie, szorty i piłki od Umbro (http://www.umbro.com/en-us/), okulary marki Le Specs (http://lespecs.com/) oraz nakrycia głów i koszulki marki New Era (https://www.neweracap.com/). Kolekcja będzie dostępna od 21 maja w sklepach internetowych danych partnerów oraz w domach towarowych i sklepach odzieżowych, w których zazwyczaj sprzedawane są produkty tych marek. Cała kolekcja Art of Football Pepsi dostępna będzie na stronie http://www.boohooman.com/pepsi.
Kampania Pepsi na rok 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL. łączy świat piłki ze światem sztuki i przenosi na płótno największe gwiazdy futbolu pod postacią dzieł sztuki tworzonych przez artystów z rodzinnych stron piłkarzy, w tym DIYE z Argentyny, Bicicleta Sem Freio z Brazylii, DXTR z Niemiec, Kim Sielbeck z USA i Iain Macarthur z Wielkiej Brytanii. Każdy element kolekcji w pigułce Art of Football Pepsi nawiązuje do dzieł, co jest kolejnym sposobem na wykorzystanie przełomowej estetyki w ożywieniu kampanii, od ekskluzywnych opakowań po przykuwające wzrok bilbordy oraz wciągające treści cyfrowe i cieszącą się wielką popularnością reklamą telewizyjną (https://www.youtube.com/watch?v=R4vg6AKi6bs&feature=youtu.be).
Więcej informacji na temat kolekcji w pigułce Art of Football Pepsi można znaleźć w rozmowach w sieci oznaczonych #LOVEITLIVEIT.
Dodatkowe informacje:
PepsiCo: Nicole Tronolone / Nicole.Tronolone@pepsico.com
***
PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców.
Źródło: PepsiCo