Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary. Od 1 sierpnia nowa oferta i niższe ceny.

4 sierpnia 2015
Od 1 sierpnia br. Słodownia Strzegom wdraża nowy model współpracy z mikrobrowarami
i małymi browarami rzemieślniczymi. Wprowadza nowy cennik, przejrzysty system rabatowy i pakiety partnerskie. Po uruchomieniu sklepu internetowego ze słodami, przeznaczonego głównie dla klientów detalicznych czyli domowych piwowarów to kolejny krok strzegomskiej słodowni w kierunku rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce.  


- Opracowany przez nas model opiera się na analizie i zrozumieniu potrzeb naszych klientów – mówi Marcin Siemion, Prezes DMG Polska, do której należy zakład w Strzegomiu. -  Mamy świadomość, że część małych browarów działa sezonowo, więc popyt na surowiec czyli na nasze słody jest różny w poszczególnych okresach roku. Dlatego, żeby ułatwić naszym partnerom bezpieczny, długofalowy rozwój wprowadziliśmy dwa różne pakiety korzyści, dopasowane do ich koncepcji biznesowych.

-Klientom, którzy zaopatrują się w słód w sposób nieregularny bądź dokonują jednorazowych zakupów Słodownia Strzegom proponuje Pakiet Podstawowy, obejmujący cennik bazowy i dodatkowo system upustów powiązany z wartością składanych zamówień.
Dla tych, którzy zdecydują się na co najmniej 12 miesięczną współpracę i podpisanie umowy przygotowano oddzielny Pakiet Partnerski. W jego skład wchodzi specjalny cennik na strzegomskie słody i zboża prażone, z niższymi cenami, rabatami naliczanymi natychmiast przy składaniu zamówienia i dodatkowymi gwarancjami.

- Każdemu browarowi, który zawrze z nami roczną umowę partnerską, gwarantujemy pełną dostępność produktów objętych umową i co ważniejsze niezmienność cen w trakcie trwania umowy – wyjaśnia Marcin Siemion. – Cenimy sobie taki model stałej współpracy, bo sprawdził się już w naszych relacjach z producentami jęczmienia browarnego i innymi dostawcami. Teraz chcemy do niego zachęcić także właścicieli małych browarów.  - dodaje.
Partnerzy Słodowni mogą także w ramach umowy korzystać z pomocy Indywidualnego Opiekuna Klienta. Jego zadaniem będzie czuwanie nad prawidłową realizacją zamówień, bieżąca obsługa oraz dbanie o rozwój współpracy.

Działająca niemal nieprzerwanie od 118 lat słodownia w Strzegomiu jest obecnie jednym
z 3 największych producentów słodów specjalnych na świecie. W swojej ofercie ma ponad
20 rodzajów słodów kolorowych i zbóż prażonych, produkowanych wyłącznie z jęczmienia browarnego uprawianego w Polsce. Od kilku lat jest także jednym z głównych eksporterów polskich słodów kolorowych – jej produkty trafiają do prawie 40 krajów na całym świecie,
a główne kierunki to kraje starej Unii, takie jak Wlk. Brytania, Niemcy czy Francja a także Azja i Afryka.
Pod koniec 2012 roku Słodownia Strzegom uruchomiła pierwszy w branży sklep internetowy, przeznaczony głównie dla amatorów domowego piwowarstwa i mini browarów restauracyjnych. Obecnie korzysta z niego ponad 600 klientów indywidualnych.
***



Więcej na www.dmgp.pl oraz www.slodowniastrzegom.pl

POWIĄZANE

WOJEWÓDZTWO MAZOWIECKIE 26.07.2023 Pszenica ozima Chevignon 12,747 t/ha Gospodar...

USDA opublikowała miesięczny raport, który zawiera dane dotyczące amerykańskiego...

Zabieg T2 to obowiązkowy element programu ochrony fungicydowej zbóż. Najlepiej, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę