OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Wielka Brytania: Spadają ceny produktów marek własnych

3 czerwca 2015
Na Wyspach konkurencja cenowa między produktami private label sieci handlowych nabiera rumieńców – podaje Stowarzyszenie Producentów Marek Własnych (PLMA) za Grocer i IRI.


Podczas gdy ceny spadały od połowy 2013 roku, ceny wyrobów marki własnej rosły do marca 2014. Od tego czasu produkty private label tanieją dwukrotnie szybciej niż wyroby markowe. Do stycznia 2015 roku ceny produktów private label spadły o 3,3% porównując do stycznia 2014 roku. W tym samym czasie ceny produktów markowych spadły o 1,4%. Dla produktów non-food tendencja była odwrócona. IRI podaje, że produkty marek własnych są częściej przedmiotem promocji cenowych niż rok temu.

POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę