USA: Arla Foods i jej marka Castello wchodzą na scenę filmową
9 października 2015
Marka serowa premium Castello rozpocznie swoją globalną kampanię wraz z filmem „Burnt” (Spalony), w którym pierwszoplanowe role zagrają Bradley Cooper i Sienna Miller, a w pozostałych rolach wystąpi Emma Thompson. Film wejdzie na ekrany w październiku. Obecność sera marki Castello jest możliwa dzięki umowie producenta sera oraz studia filmowego Weinstein Company. Bradley Cooper gra w nim szefa kuchni Adama Jonesa, który aspiruje do uzyskania trzeciej gwiazdki Michelin w swojej nowej restauracji.
Dla marki Castello udział w filmie ma wesprzeć sprzedaż w Stanach Zjednoczonych, Australii i Skandynawii. Promocja sera będzie połączona z promocją filmu. To największa akcja promocyjna Arla Foods w USA – mówi Francesco Leone, Wiceprezes, odpowiedzialny za markę Castello w Arla Foods.
Obecnie sery Castello są sprzedawane w 80 krajach świata, a najwięcej sprzedaje się ich w Niemczech, Skandynawii i USA. Kampania obejmie kontynent północnoamerykański, Europę, Azję i Bliski Wschód.
Ser Castello po raz pierwszy wyprodukowano w Danii w 1893 roku. Produkowany jest w Danii, Szwecji i Niemczech. Najlepiej sprzedają się Castello Creamy Blue, Castello Höhlenkäse, Castello Danish Blue, kremowe serki dekorowane Castello z ananasem, dalej Castello Havarti, Castello Cheddar i Castello Creamy White.