aaa wielkanoc ppr
aa_wielkanoc

Trzecia odsłona kampanii PIM

3 grudnia 2015
Na stronie internetowe prowadzonej przez Polska Izbę Mleka j Kampanii ,,Mam kota na punkcie mleka’’(www.mamkotanapunkciemleka.pl) ruszyła rekrutacja do trzeciego roku programu. Może do niego przystąpić każda zainteresowana szkoła. Wystarczy dokonać rejestracji placówki poprzez wypełnienie umieszczonego na stronie formularza.

Wszystkie szkoły, które zgłoszą chęć uczestnictwa w akcji „Mam kota na punkcie mleka” otrzymają pakiet bezpłatnych materiałów edukacyjnych, wśród których znajdą się broszury dla uczniów, rodziców oraz konspekty lekcji dla nauczycieli. Materiały te zawierają nie tylko zadania do realizacji w trakcie zajęć lekcyjnych, związane z mlekiem oraz jego przetworami, ale także praktyczne porady dotyczące korzyści płynących z włączenia produktów mlecznych do codziennego menu całej rodziny. Z myślą o uczniach zostały także stworzone dwie gry – edukacyjna gra karciana dla dzieci z klas II – IV szkół podstawowych oraz gra on-line dla nieco starszych uczestników programu.



POWIĄZANE

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z wiodących producentów serów dojrzewających...

Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting...

Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wzię...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę